ZETApress

hírportál

Kozmann György új vizeken

Kozmann GyörgyAz olimpiai bronzérmes kenus, Kozmann György vezetésével megalakult a Starline Tehetséggondozó és Sportrendezvény-szervező Iroda, amely a Ramada Hotelben sajtótájékoztatón mutatkozott be.

A Starline alapítói ? egykori kiváló sportolók ? más-más terület szakértői. Kozmann György a kohéziós erő, a cég védjegye. A maratoni világbajnok kenus, Csabai Edvin sportmenedzser, az egykori válogatott gyorskorcsolyázó, Kaszala Claudia kommunikációs szakember, míg Szemán Róbert egykori válogatott kenus szakterülete a sportmarketing és a szponzoráció.

A Starline a magyar sport ázsióját hivatott növelni, sportolóiból példaképet állítván, hogy erőt adjanak mindenkinek a hétköznapokhoz. Az Iroda a pszichológustól a kommunikációs tréningig, a nyelvtanulástól a szponzorszerzésen át a civil életbe való átmenetig próbál segíteni a sportolóknak, és mindennapi problémáikra igyekszik megoldás találni. Ugyanakkor a támogatóknak is egy sajátos stratégiát és megjelenési felületet biztosít, továbbá egyedi rendezvények, sportrendezvények szervezésével is foglalkozik. A hazai sportszervezetek üdvözölték a Tehetséggondozó létrejöttét. Minderről bővebben weboldalon olvashatunk.

Starline Tehetséggondozó és Sportrendezvény-szervező Iroda

A Starline jelenlegi sportolói világ- és Európa-bajnokok, helyezettek: Benedek Dalma kajakos, Kiss Tamás kenus, Berki Krisztián tornász, Hadfi Dániel cselgáncsozó, Gyenesi Leila öttusázó, Szilágyi Áron vívó, Knoch Viktor rövidpályás gyorskorcsolyázó.

Már régebben felmerült az ötlet, először azonban elhessegettem magamtól, de amikor tavasszal újra előkerült a téma, és éreztem, hogy négyen lefedünk minden területet, egykori sportolók vagyunk, saját szakterületén mindenki jártas, úgy döntöttem, vágjunk bele. Nagyon boldog vagyok, hogy így az aktív sport befejezése után is ilyen szoros kapcsolatban maradok a sporttal ? mondta el Kozmann György.

Már sportoló koromban is tapasztaltam saját bőrömön a nehézségeket, de az elmúlt 13 évben, mióta a sportmédiában dolgozom, az interjúk, beszélgetések során még jobban szembesültem ezzel a problémával. Nagyon örülök, hogy hasonló gondolkodású emberekkel hozott össze a sors, úgy érzem, együtt megbirkózunk a lehetetlennel is, hiszen mindenki hiteles a saját területén, és segíteni tudunk a magyar sportnak, sportolóknak ? vallotta Kaszala Claudia.

Szeretnénk bevonni a magyar középméretű cégeket a sportszponzorációba, és meggyőzni őket, hogy a sport nem egy öncélú befektetés, nem egy mecenatura, hanem költségtakarékos és jó, mert eszköz a cégek kommunikációjában. Sok magyar tulajdonú cég nincs tudatában annak, hogy milyen kevés összeggel lehet jelentősen segíteni egy olimpikon felkészülését ? tudatta Szemán Róbert.

Sportolóként átéltük azokat a nehézségeket, melyek azzal járnak, hogy az ember támogatókat találjon magának, hiszen az eredményes működéshez elengedhetetlen a megfelelő tárgyi és anyagi feltétel. Alapesetben a versenyző maga keres szponzort, ennek során rengeteg nehézségbe ütközik. Személyes kapcsolatokon alapuló szponzorációt túllépve feltétlenül szükséges a tudatos választás, amely a cég vagy a termék, illetve a sportoló között létrejött ? mondta el Csabai Edvin.

Szóljon hozzá!