ZETApress

hírportál

Huawei-logó pólósapkán

A Huawei lett a Magyar Vízilabda Szövetség hivatalos technológiai partnere: Az Arsenál és a Milán után magyar vízilabdába fektet a telekomos óriás. A Huawei bejelentette, hogy ez évtől hivatalos technológiai partnereként részt vállal az egyik legsikeresebb hazai látványsportunk támogatásában.

A kínai távközlési technológiai világcég segíti az utánpótlás-nevelést és csúcstechnológiás készülékekkel támogatja a szövetséget. Az együttműködésről szóló megállapodást Fred Wang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának magyarországi vezetője, valamint Dr. Kemény Dénes, a Szövetség elnöke írta alá ünnepélyes keretek között ma délelőtt a Duna-parti Marriott Hotel I. emeletén. Fotóink Lantai József felvételei.

A Huawei a Make it possible! ? Tedd lehetségessé! márkaüzenet felépítésének érdekében kezdett nemzetközi szinten intenzív sportszponzorációs tevékenységbe 2014-ben. Ennek keretében a vállalat oiyan vezető sportszervezetekkel kötött partneri megállapodásokat, mint az AC Milán, az Arsenal, az Ajax, az Atlético de Madrid, a Paris Saint-Germain és a Borussia Dortmund. Ezek az együttműködések jelentősen hozzájárultak a Huawei márkanév ismertségének növeléséhez Európában és világszerte, amelyet a vállalat a Magyar Vízilabda Szövetséggel kötött partnerség keretében most Magyarországon is szeretne elérni.

? A vízilabda szövetség elnökeként, mint aki a sportág iránti felelősségén kívül a nemzeti válogatottak felkészülésének és a világversenyeken való indulásának finanszírozásáért is felelős, nagyon boldog vagyok, hogy egy újabb világcéggel sikerült megállapodnunk, a kölcsönös előnyök reményében. A magyar vízilabda tradicionálisan világhírű, ezért szívesen kötjük össze nevünket egy dinamikusan fejlődő nemzetközi informatikai céggel, egy olyan vállalkozással, amely Magyarországon sok ezer embernek ad munkát, jelentősen hozzájárulva ezzel a GDP-hez ? mondta Kemény Dénes, a Szövetség elnöke.

Mivel 2012. október 15-én a Symbolban a Telekom szponzori szerződésének aláírásakor azt hallottam Csányi Sándortól, az MLSZ elnökétől, hogy a válogatott meccseken a focisták mezein nem szerepelhet a szponzor logója, Kemény Dénestől megkérdeztem, hogy a nemzetközi pólómeccseken viselhetik-e az új kínai logójukat? A kapitány elmondta, hogy a komoly szabályok ellenére mindig találtunk rá megoldást, s olyan világversenyen is szerepeltünk, ahol egyedül mi viseltük a Vodafone-logót, míg a többi válogatott csak a nemzeti jelképeit viselhette ruháján. Dr. Beck György, a Vodafone elnöke a szövetség társelnökeként vett részt a sajtótájékoztatón, míg Benedek Tibor, a férfiválogatott kapitánya megbetegedett, így otthon lábadozott.

? Az információs és kommunikációs technológiák kiemelt szerepet játszanak a sport világában. Nemcsak a felkészítést segítik, hanem összekötik egymással a sportolókat és a rajongókat: az emberek otthonába és a tenyerébe, azaz okos-telefonjára, tabletére hozzák valós-időben a sporteseményeket, az élményeket ? mondta el Fred Wang. ? A Huawei a mellett, hogy egy dinamikusan fejlődő fiatal márka, az információs technológia egyik piacvezető képviselője is. A vállalat innovatív műszaki megoldásaival és magas szintű szakértelmével egy jobban összekapcsolt világ megteremtésén dolgozik azért, hogy gazdagabbá tegye az emberek életét, és növelje az általuk használt gépek hatékonyságát. A Make It Possible, a Huawei mottója és a magyar vízilabda sport által elért, nemzetközileg is elismert kiváló eredmények tökéletes összhangban állnak ? tette hozzá az üzletágvezető.

Merész András, a vb- és Eb-bronzérmes női válogatott szövetségi kapitánya arról beszélt, hogy a megállapodás révén ? már ha sikerrel túljut a selejtezőn ? együttese gond nélkül utazhat ki és vehet részt a világliga Kínában rendezendő nyári szuper-döntőjében. ? Ha nem jön össze a finálé, akkor a nyáron, itthoni nemzetközi tornán találkozhatunk a szintén a világ legjobb csapatai közé tartozó kínai női válogatottal ? mondta a női kapitány és hozzátette, hogy a világliga után következik a kazanyi vizes vb, ahová azzal a céllal megy ki csapata, hogy döntőt játsszon. ? Szeretnénk legalább megismételni az előző világbajnoki harmadik helyezést, de ideje lenne már túllépni a küszöbön, s az aranyért vízbe szállni. A döntőben pedig már bármi lehet… ? sorolta merész terveit a női kapitány.

Hoffmann Tamással, a XI. kerület polgármesterével arról beszélgettünk, hogy kedden Győrött a franciák elleni sikeres ? 14-5 (3-2, 2-0, 4-2, 5-1) ? Világliga-csoportmérkőzésen az OSC-Újbuda három játékosa is szerepelt a női válogatottban. Az egykori KSI-s, majd MAFC-os pólósnak azért is fontos a női vízilabda, mert lánya is Újbudán, a Kondorosi úti medencében pólózik.

A Huawei

A Huawei a világ egyik vezető információs és kommunikációs technológiai szállítója. A több mint 170 országban jelen levő Huawei termékeit és szolgáltatásait a világ népességének közel egyharmada használja. A vállalat 16 kutatás-fejlesztési központot működtet világszerte, többek között az Egyesült Államokban, Németországban, Svédországban, Franciaországban, Olaszországban, Oroszországban, Indiában és Kínában. 2014-ben a Huawei a világ harmadik legnagyobb globális okos-telefon szállítója lett.

A Huawei Fogyasztói Üzletága egyike a Huawei Technologies Co. Ltd. három üzletágának, amely okos-telefonokat, mobil széles-sávú eszközöket, otthoni készülékeket és a készülékekhez tartozó szoftvereket kínál és fejleszt ügyfeleinek. Az információs és telekommunikációs technológiák területén szerzett több mint húszéves tapasztalat, kiterjedt nemzetközi hálózat és az üzleti partnerekkel kialakított szoros kapcsolat révén a Huawei Device a legújabb fejlesztéseket kínálja a felhasználók számára.

A Huawei 2005-ben Budapesten kezdte meg magyarországi tevékenységét, majd jelenlétét tovább erősítve nyolc évvel később 2013-ban Magyarországon hozta létre Európai Ellátó- és Logisztika Központját, amely pécsi és komáromi gyártóüzemből, valamint a Biatorbágyon működő logisztikai bázisból áll. A magyar központban szerelik össze és innen szállítják tovább több mint 45 célországba a Huawei európai piacra, Közép-Ázsiába, Észak- és Nyugat-Afrikába, illetve a közel-keleti régióba szánt távközlési hálózati termékeit és komplex telekommunikációs megoldásait, továbbá itt található a vállalat európai szerviz- és visszáru központja is. A Huawei üzleti kategóriában tavaly elnyerte a Superbrands díjat. A Huawei Magyarországon jelenleg ? közvetlenül és beszállítóin keresztül ? háromezer embernek ad munkát, és folyamatosan bővíti tevékenységét.

Szóljon hozzá!