ZETApress

hírportál

Talma 8. lett Moszkvában

A verseny napja esővel kezdődött, így vizes pályán folyt a bemelegítés a Supersport kategória mezőnyének. Talmácsi Gábor a 8. helyen zárt. A versenyre aztán felszáradt az aszfalt, így száraz futamhoz készülődtek a csapatok. Talma az időmérő alapján a 10. helyről indult a 22 körös versenyen ? tudatta a Talmácsi Gábor Média.

A magyar motoros jól kapta el a rajtot, mellyel néhány helyet azonnal szerzett magának. 5 kör elteltével a 6. helyen száguldott, de nem sokkal később ketten is megelőzték, viszont nem szakadt le és magabiztosan tartotta az előtte motorozók tempóját. Sőt, a futam legvégén 4 tizedes hátrányban kezdte meg az utolsó kört és nem sok hiányzott, hogy befutóra megverje Antonellit, aki végül mindössze 94 századdal haladt át hamarabb a célvonalon.

Az első orosz versenyt Kenan Sofuoglu nyerte, mögötte Jules Cluzel lett a második. A harmadik helyen a hazai versenyző, Vladimir Leonov végzett. Talmácsi Gábor az eddigi 5 versenyén szerzett 25 pontjával az összetettben a 14. helyre lépett előre. Végeredmény: 1. K. Sofuoglu, 2. J. Cluzel, 3. V. Leonov, 4. S. Morais, 5. B. Parkes, 6. F. Foret, 7. A. Antonelli, 8. Talmácsi Gábor… 20. Németh Balázs… 24. Tóth Imre.

Ez volt az eddigi legjobb versenyem, melyen sikerült megszereznem az eddigi legjobb eredményemet is. A reggeli eső miatt nem volt jó a tapadás és verseny közben többször is összecsuklott a motorom eleje, de mindent megtettem, hogy tartsam a tempót az előttem haladókkal. Az utolsó 2-3 körben végig nagyon jó ritmusban tudtam motorozni a kopott gumikon és ha lett volna még egy-két kör, reális esélyem lett volna harcolni akár a 6. helyért is, de így sem panaszkodok;) Jókat meccseltem Foret-val és Antonellivel. A csapat is és én is nagyon boldogok vagyunk. Sokat dolgoztunk a hétvégén is, sok új tapasztalatot szereztünk és megint előreléptünk egy fokkal. A 8. hellyel 8 pontot szereztem, és az összetettben is előreléptem a 18-ról a 14. helyre! ? mondta Talmácsi Gábor.

1 hozzászólás

Visszajelzések

  1. Talma a Nürburgringen | ZETApress

Szóljon hozzá!