ZETApress

hírportál

Innsbruckba indulnak

A P&G 10 évre szóló együttműködést kötött a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal. A vállalat a MOB partnereként buzdítja a magyar gyermekeket a sportolásra ? tudtuk meg délelőtt a Magyar Sport Házában, az ifjúsági téli olimpikonok ünnepélyes eskütételén. A csapat a MOM Kft. autóbuszával hétfő reggel indul Innsbruckba.

Tíz évre szóló világszintű együttműködést kötött a NOB és a Procter&Gamble (P&G). A vállalat többek között olyan ismert márkák gyártója, mint a Gillette, a Pampers, az Ariel, a Lenor, a Head&Shoulders és az Always. A 2012-es Olimpiai Játékok évében a P&G a Magyar Olimpiai Bizottság elkötelezett partnereként népszerűsíti a sport szerepét a gyermekek egészséges fejlődésében.

A következő öt Olimpiai Játékokra vonatkozó kiterjedt nemzetközi együttműködést kötött a Procter & Gamble és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság. A partnerkapcsolat a január 13-a és 22-e közötti Innsbrucki I. Ifjúsági Téli Olimpiai Játékoktól a 2020-as Nyári Olimpiai Játékokig tart, és magában foglalja a Nyári, a Téli, az Ifjúsági Olimpiai és a Paralimpiai Játékokat.

A P&G számára ez a támogatás arról szól, hogy alapvető céljait ? azaz megérteni és jobbá tenni az emberek mindennapjait ? összekösse az Olimpiai Mozgalom céljával, vagyis azzal, hogy a sporton keresztül egy jobb világot építsen ? mondta el Marek Kapuściński, a P&G közép-európai vezérigazgatója. ? Ezért fogjuk a sportolásra, és annak a fiatalok nevelésében és fejlődésében betöltött szerepére felhívni mindenki figyelmét ? tette hozzá a vezérigazgató.

A P&G együttműködése a MOB-bal az I. Ifjúsági Téli Olimpiai Játékok mai fogadalomtételének napjával indult el. Az olimpiai eskütétel a fiatal sportolók életének nagy pillanata, ugyanis az idén debütáló innsbrucki megmérettetésen az egész világ előtt bizonyíthatják tudásukat az ifjú sportolók. ? Az Olimpiai Játékok célja, hogy jobbá tegye az életet a sporton keresztül. Nagy örömünkre szolgál, hogy ebben a törekvésünkben a P&G-t partnerünkként tudhatjuk ? mondta el Molnár Zoltán, a MOB főtitkára.

Az eskü szövegét a Magyar Sport Házában Regőczy Krisztina, olimpiai ezüstérmes jégtáncosnőnk olvasta fel. Az ünnepség vendége Dr. Gyarmati Andrea gyermekorvos, olimpiai ezüstérmes úszónő, a P&G magyarországi kampányának szakértője volt. ? A gyermekkorban kezdett rendszeres sportolásnak nem csak fizikai, hanem mentális előnyei is vannak. Saját tapasztalatom, hogy a sport segít a testi és lelki egészség megőrzésében, a fiamat, Hesz Mátét is ennek tudatában neveltem ? mondta el Gyarmati doktornő.

A gyermekek és szüleik sporthoz való hozzáállásának feltérképezése érdekében átfogó hazai kutatást végzett a P&G tavaly decemberben. A felmérés amellett, hogy bemutatta a családok sporthoz fűződő viszonyát, felvázolta annak a fiatalok fejlődésére gyakorolt hatását is. A kutatás szakmai előkészítésében a Magyar Olimpiai Bizottság és Dr. Gombocz János, a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karának professzora is részt vett. A felmérésből kiderült, hogy a gyerekek és fiatalok sporttevékenysége, mozgása nem csupán egészségük, fittségük és állóképességük, hanem pszichológiai és szociális jólétük miatt is kiemelten fontos.

A Procter&Gamble

A P&G termékeit naponta több mint négymilliárd ember használja világszerte. A vállalat legsikeresebb márkái közé tartozik: a Gillette?, a Pampers?, az Ariel?, az Always?, a Head & Shoulders?, a Pantene?, a Jar?, a Lenor?, az Oral-B?, a Duracell?, a Wella?, a Braun?, és az Ambi Pur?. Termékei több mint 180 országban érhetőek el. A vállalattal és a termékekkel kapcsolatos további információért látogasson el weboldalukra!

Szóljon hozzá!