ZETApress

hírportál

PURE ETCR a Eurosporton

A PURE ETCR a Eurosporton kezdi az évadot. A Eurosporttal kötött partnerségnek köszönhetően a PURE ETCR idén mintegy 75 országban lesz látható. A májusban kezdődő versenyeket a Discovery multisport márkája segítségével több platformon, több mint 250 millióan nézhetik majd.

A PURE ETCR-ben a valaha volt legerősebb – a 670 lóerőnek megfelelő 500 kW csúcsteljesítményű – elektromos túraautók versenyeznek – tudatta Jankó Bálint.

A Eurosporttal kötött széles körű megállapodás értelmében a világ első tisztán elektromos túraautó-bajnoksága, melyben több márka járművei mérkőznek meg, világszerte jelentős méretű elkötelezett közönséget ér el. Az izgalmas és innovatív új versenysorozat és a sportág hozzájárul az elektromos járművek pozitív megítéléséhez is.

A Eurosport sportprodukciós tapasztalata révén, csatornái és platformjai maximális kiaknázásával növelni tudja az elektromos túra-autóversenyzés és a PURE ETCR ismertségét és népszerűségét. Az autósport-rajongók európai otthonaként az Eurosport az elmúlt években gazdag és változatos motorsport-tartalmat kínált, többek között 2014-es indulásától fogva a FIA Formula E Világbajnokságot, illetve számos egyéb elektromos autós sportágat.

A Eurosport a világ egyik vezető sporttartalom-szolgáltatója, digitális platformjai és lineáris csatornái több mint 250 millió nézőhöz jutnak el Európa, Ázsia, Afrika és a Közel-Kelet 75 országában. A páratlan elérés, a PURE ETCR izgalmas eseményeinek közvetítése támogatja az elektromos mobilitás iránti növekvő nemzetközi érdeklődést.

A Discovery új globális streamingszolgáltatása, a 2021/22 során 25 országban – köztük Magyarországon – induló discovery+ minden idők legváltozatosabb valóságon alapuló szórakoztató műsor-kínálata mellett az Eurosport világszinten kiemelkedő sportprogramjait – így a PURE ETCR versenyeket – is tartalmazza majd.

A Eurosport a Formula E 2014-es első közvetítése óta elkötelezett az elektromos-autóversenyzés népszerűsítésében. A megállapodásnak köszönhetően a világ motorsport-rajongói a legmagasabb színvonalú, minden igényt kielégítő műsorokon keresztül követhetik a versenyszezont. Közelebb juthatnak az eseményekhez, és megismerhetik a szezon leglebilincselőbb történeteit. A hagyományos közvetítés és a a discovery+ által kínált digitális streaming együttesen hatalmas értéket teremt rajongóink számára – mondta François Ribeiro, a PURE ETCR-t promótáló Eurosport Events igazgatója.

Az Eurosport – rendezvényszervező és promóciós üzletágával, az Eurosport Eventsszel együttműködve – hagyományosan erős a legjobb motorsport-tartalmak, többek között a Formula-E, a Le Mans-i 24 órás autóverseny és WTCR túraautó-világkupa – közvetítésében.

Eurosport

A Eurosport az európai sportrajongók első számú választása, a legnagyobb sporteseményeken és helyi tartalmakon keresztül köti össze a rajongókat és a sportolókat. Az olimpiai játékok európai otthona, az Eurosport elérhető lesz a 2021/22 során számos nemzetközi piacon induló discovery+-on, a valóságon alapuló szórakoztatás közvetlenül a fogyasztóknak szóló streamingszolgáltatásán. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 246 millió kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 75 országában. A Eurosport.com az európai kontinens első számú sporthonlapja, havonta több mint 30 millió egyedi felhasználóval. Az Eurosport Event a nemzetközi sportesemények promóciójának és menedzselésének specialistája.

Discovery

A Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) világszerte vezető a valóságon alapuló szórakoztatásban, minőségi tartalmakkal elégíti ki a kíváncsiságot, szórakoztatja, tájékoztatja és inspirálja közönségét és rajongóit. Évente 8000 óra eredeti tartalmat kínál, több műfajban vezetőként. A Discovery közel 50 nyelven, 220 országban és területen érhető el, minden képernyőn és platformon kiszolgálja nézőit, ide értve az olyan TV Everywhere termékeket, mint a GO portfólió alkalmazások, a direct-to-consumer streamingszolgáltatásokat, mint a discovery+, a Food Network Kitchen és a Motor Trend OnDemand, a Group Nine Media digitális és közösségi tartalmait és a PGA TOUR-ral kötött partnerség révén a nemzetközi golfot. A Discovery portfólió része több prémium márka – a Discovery Channel, a HGTV, a Food Network, a TLC, az Investigation Discovery, a Travel Channel, a MotorTrend, az Animal Planet és a Science Channel; az Amerikai Egyesült Államokban az OWN: Oprah Winfrey Network, a Discovery Kids Latin-Amerikában, illetve az Eurosport, a helyi prémium sportesemények vezető szolgáltatója és az olimpia otthona Európában.

Szóljon hozzá!