Starbucks a kutyákért
A Starbucks támogatja a magyar terápiás kutyák munkáját. A vállalat az Öleld meg a kutyád! világnap alkalmából, a közösségi médiában meghirdetett felhívására összesen 1884 poszt érkezett, amelynek eredményeképpen a világhírű kávézólánc 942 ezer forintértékben adományoz terápiás fejlesztőeszközöket, kutyaeledelt és étrend-kiegészítőket a Doktor Mancsok Alapítvány számára.
A vállalat egész évben, különböző akciókkal segíti az alapítvány munkáját. A Starbucks a közösségi médiában hirdette meg a felhívását, amelyre a határidő lejártáig összesen 1884 poszt érkezett. Két világnapot: az Öleld meg a kutyád, valamint a Terápiás kutyákért ünnepelte a kávézólánc április 9-én. A felhívásban a vállalat arra kérte a követőit, hogy töltsenek fel közös fotót a kutyusukkal, az #oleldmegakutyadat hashtaget használva. A Starbucks minden feltöltött kép után 500 forintot számolt el, az összegyűlt összegből pedig terápiás eszközöket, kutyaeledelt és étrend-kiegészítőket ajándékoz a Doktor Mancsok Alapítványnak.
A felhívás 2021. április 9-én ért véget, amelyre összesen 1884 poszt érkezett a lelkes követőktől. Az összefogás eredményeképp a Starbucks összesen 942 ezer forintértékben juttat majd adományt a Doktor Mancsok Alapítvány számára – tudatták sajtósaik.
A Doktor Mancsok Alapítvány azért jött létre, hogy oktatási és szociális intézményekbe látogassanak el terápiás kutyákkal, ahol segítségükkel hozzájárulhatnak a sérült, a fogyatékkal élő, valamint az egészséges gyermekek, felnőttek és idősek fejlesztéséhez, gyógyításához, életminőségének javításához. Az alapítvány munkatársai több településen, oktatási intézményben, idős-otthonban és rehabilitációs intézetben végez terápiás munkát. A terápiás kutyáik száma és a programban résztvevő intézmények köre folyamatosan növekszik és bővül.
A Starbucks örömmel tapasztalta, hogy az empátia, az összefogás és a közösség erejével egy ilyen fontos ügyet támogathat. – Nagyszerű érzés tudni, hogy követőink, a magyar Starbucks közösség ennyire kivételes emberek. Bebizonyítottuk, hogy együtt nagyszabású dolgokra vagyunk képesek. A Doktor Mancsok Alapítvány rendkívül fontos munkát végez, így a Starbucks örömmel támogatja őket a jövőben is – mondta el Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere.
A Starbucksról
A Starbucks Coffee Company története 1971-ben kezdődött Seattle-ben. Mára világszerte jelen lévő hálózatával a Starbucks világelső a minőségi pörkölt kávé előállítása és értékesítése terén. A Starbucks Coffee Company elkötelezett híve annak, hogy kizárólag a megbízható forrásból származó és a legmagasabb minőségű arabica kávét szolgálja fel világszerte. A cég kiváló minőség iránti rendületlen elkötelezettsége és határozott irányelvei biztosítják azt, hogy fogyasztói minden egyes csészében megízlelhessék az egyedülálló Starbucks Élményt. Hogy erről többet tudjon meg, szívesen látjuk Önt egy kávézónkban, a weboldalunkon vagy a Facebook-oldalunkon.
Az AmRestről
Az AmRest Holdings SE az egyik piacvezető nyilvánosan jegyzett európai étteremlánc-üzemeltető. A cégcsoport portfóliójába négy nemzetközi franchise márka (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) mellett öt egyedülálló saját márka tartozik (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). Az AmRest jelenleg egy több mint 2100 gyors-éttermet és hagyományos éttermet üzemeltet a következő 26 országban: Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Romániában, Bulgáriában, Szerbiában, Horvátországban, Szlovéniában, Ausztriában, Oroszországban, Spanyolországban, Portugáliában, Franciaországban, Németországban, Örményországban, Azerbajdzsánban, Kínában, Belgiumban, Iránban, Olaszországban, Luxemburgban, Szaúd-Arábiában, Svájcban, az Egyesült Arab Emírségekben és Nagy-Britanniában. További információ idekattintva olvasható.