ZETApress

hírportál

Divatbemutató a világhálón

Elindult az első online divatbemutató! ? profivá lett amatőr modellek versengenek a legnépszerűbb közösségi portálon. Hazánk első online divatbemutatóján, a legnépszerűbb közösségi portálon meghirdetett nyereményjáték keretében mutathatta meg magát kilenc lelkes amatőr ?fotómodell?.

A Wellensteyn által meghirdetett, és immár második, döntő fordulójához érkezett verseny egyedülálló módon, a web2 szolgáltatásokat kihasználva mutatja be, egy tapasztalt szakember gárda értő kezei között miként válik amatőrből profi! ? tudtuk meg Tóth Eszter Annától. Sajnos az információ nehezen érkezett meg, mert az Anderson Communications Kft. munkatársa valamilyen bestofos címre, egy önjelölt ?kollégának? küldte a sajtóanyagot. Még szerencse, hogy Eszter tegnap telefonon is felhívott, így sikerült tisztáznom a félreértést!

Magukért beszélnek a gyönyörűen megkomponált, hangulatos portréfotók, amelyeket Ritter Doron, a neves divatfotós készített 9 fiatalról, akik még sosem álltak modellt profi körülmények között. A játék kedvéért a lelkes jelentkezők levetkőzték félénkségüket és egy napra valódi fotómodellé váltak! Minőségi anyagok felhasználásával készülő kabátokat gyártó német márka, a Wellensteyn hazai képviselői úgy gondolták, kísérletet tesznek arra, hogy profik helyett az ?utca emberén? mutatják be termékeiket. Úgy gondolták, üdítően hat a manapság mindent elárasztó szupervékony, ?agyonphotoshopolt? modellek után, ha olyan hétköznapi embereken láthatjuk viszont kollekciójukat, akikben bárki magára ismerhet. A fotózásról készült werkfilm idekattintva látható.

A próbálkozás nem egyedülálló, olyan nagy márkák is, mint például a Dove, előszeretettel alkalmaznak reklámjaikban hétköznapi nőket, a természetes ? ám nem feltétlenül tökéletes ? szépség népszerűsítése jegyében, vagy gondoljunk csak a supersize modellekre, akik nem hogy nem csont-soványak, de a kimondottan nagy méretekkel rendelkező hölgyek táborát erősítik. A közösségi játékukhoz tartozó fotózást a szervezők ? éppen amatőr modelljeik gátlásait oldandó ?, a közönség távol tartásával, csupán a 3 tagú stáb jelenlétében tartotta. A munka eredményében, az elkészült portrékban így élőben nem, csak online úton, a közösségi médián keresztül gyönyörködhetnek az érdeklődők.

A hét lány és két fiú a legnépszerűbb közösségi portálon meghirdetett nyereményjátékra jelentkezett, amelynek lényege, hogy a játékosok egy általuk kiválasztott kabáthoz illő, stílusában passzoló öltözetben mutatták meg magukat a nagyközönségnek. A szavazatok alapján a legjobbnak ítélt 9 fő egy exkluzív fotózáson, élőben is bizonyíthatta, az ő kreációja a legstílusosabb, legösszeillőbb! A versenyzők által megálmodott ?szetteket? stylist, az alkalmi modelleket pedig sminkes és fodrász vette kezelésbe, hogy az összhatás tökéletes legyen! Így már minden készen állt, hogy indulhasson a munka és csak a nem mindennapi feladatra vállalkozó alkalmi modellek lámpalázát kellett legyűrni valahogy.

Ebben a feladatban Dombóvári Vanda, a csinos műsorvezető sietett a csapat segítségére, aki közel másfél évtizedes televíziós tapasztalataival, mindig mosolygós és közvetlen természetével igyekezett oldani a lányok-fiúk feszültségét, mielőtt a fényképezőgép elé álltak. A mindig vidám és ezres fordulatszámon pörgő Vandánál jobban talán senki nem lelkesíthette volna a résztvevőket: a műsorvezető személyisége olyannyira bátorítólag hatott a modellé avanzsált játékosokra, hogy még saját maguk is meglepődtek, mennyire élvezték a fotómodellkedést! Az elkészült fotók most újból szavazásra kerülnek, február elsejéig bárki megtekintheti és idekattintva véleményezheti az összeállításokat.

Szóljon hozzá!