Az Apocalyto tarolt az amerikai mozikban
A szakma nagy meglepetésére az Apocalypto vette át a vezetést az amerikai mozik bevételi listáján. Bár korábban a támadások kereszttűzébe került, első hétvégéjén 15 millió dollárt hozott a maja civilizációról szóló, yukatek indián nyelven forgatott alkotás.
Hasonlóan Gibson korábbi nagy sikeréhez, a Jézus utolsó óráit feldolgozó A passióhoz, ez a film is bővelkedik a véres, durva jelenetekben. Mégis egy olyan ősi világot hivatott bemutatni, melyet a filmvásznon még soha nem láthattunk, és mely a jelenkor számára is erőteljes üzenetet hordoz. Bár a rendező kínos nyári incidensét követően sokan temették, az Apocalypto már most sikertörténet.
Mel Gibson újra a csúcson
Az első hely korábbi birtokosa, a Táncoló talpak című animációs film a második helyre csúszott (12,9 millió dollár), a filmlista harmadik helyére a Holiday című új, karácsonyi romantikus történet került; a Cameron Diaz-Jude Law és Kate Winslet-Jack Black párosok főszereplésével készült alkotás nem sokkal maradt le, 12,7 millió dollárt hozott. A negyedik a legújabb James Bond film, a Casino Royale lett (8,9 millió dollár). Csak az ötödik helyre került a szintén frissen bemutatott Blood Diamond (8,6 millió dollár), Leonardo Di Caprio főszereplésével. Az Apocalypto december 28?án, a Budapest Film forgalmazásában kerül a hazai mozikba!
A Budapest Filmé lett az év honlapja!
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Klub Év honlapja 2006 versenyében, a Kultúra kategóriában első díjat nyert a www.budapestfilm.hu honlap. Az oklevelet a honlap kivitelezője, a kirowski Zrt. képviselője vette át december 4-én. Az MMSZ és az IMK tájékoztatása szerint ?az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása?. A Kultúra kategóriában olyan jelentős versenytársak is szerepeltek, mint a Szépművészeti Múzeum honlapja vagy az OCTOGON Online.
A Budapest Film életében fontos ez az elismerés, hiszen az évtizedek óta működő cégek esetében szükség van arra, hogy lépést tartsanak az aktuális trendekkel, szükség van folyamatos megújulásra. Ennek szem előtt tartásával készült el 2005-ben az új honlap. Céljuk a hasznos és érdekes információk közlése, filmjeik ismertetése, az olvasói igények kielégítése.
A magánszemélyek által Budapesten alapított kirowski Közép-Európa interaktív piacának meghatározó szereplőjeként a digitális marketing és média, valamint az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást. A számos szakmai díjat elnyert ügynökség legjelentősebb ügyfelei közé tartozik a T-Online, a T-Com, a T-Mobile, a Nestlé, a Renault, a HP, a MOL Csoport, a Samsung, és a Zwack Unicum.” További információk az eseményről az Év honlapja 2006 verseny honlapján olvashatók.