ZETApress

hírportál

Tiszta takarítás Daniellel

Daniel Cloud CamposIzgalmas koreográfiára épül a Cillit Bang nemzetközi kampánya. A világ egyik vezető háztartási tisztítószer márkája egy nemzetközi kampánnyal indítja az új évet, amelynek a Cleantertainment (Tiszta takarítás) fantázianevet adták, és amely új szemszögből közelíti meg a takarítást.

A hasonló termékek reklámjai manapság egy kaptafára készülnek, legtöbbjük egy tipikus háziasszonyra fókuszál, amint kétségbeesetten igyekszik megküzdeni mindennapi háztartási teendőivel. Ezzel szemben a Cillit Bang más szemszögből, pozitív hozzáállással közelíti meg a problémát, mely szerint egy hatékony tisztítószer szórakoztatóvá teheti a takarítást.

A Cleantertainment

A Cillit Bang ereje szórakozássá teszi a takarítást és tökéletes tisztaságot nyújt, legyen szó akár konyháról, fürdőszobáról vagy mosdóról. A kampány középpontjában egy szerelő áll, aki felfedezi a Cillit Bang erejét és hatékonyságát. A zenét bekapcsolva az élmény hirtelen szórakozássá válik. A főszereplőt a világszerte ismert Daniel Cloud Campos alakítja, aki Madonna világ-körüli turnéjának vezető táncosa. A kampánynak van egy hosszabb, illetve rövidebb, tévére optimalizált változata is, amelynek alapja a Flash Dance ikonikus zenéje, a She?s a maniac ? tudatta Szabadi Ágnes Account Manager.

Cillit Bang

A Cillit Bang? világszerte ismert háztartási tisztítószerként küldetésének érzi, hogy a takarítást élménnyé varázsolja. A márka teljes termékpalettája a legjobb választást nyújtja ? akármilyen felületetet is szeretne takarítani és akármennyire is makacs szennyeződésekkel áll szemben! Akár vízkőről, zsír- vagy penészfoltokról van szó, a Cillit Bang szórófejes termékcsaládja kiváló megoldást nyújt az eltávolításukra. Erőteljes formulája még a legmakacsabb szennyeződésekkel is könnyedén elbánik. A Cillit Bang termékei most már az ön vécéjében is elérhetőek. Az innovatív Click Gel wc-frissítő, applikátorának köszönhetően könnyen felhelyezhető, miközben higiénikus tisztaságot és kellemes illatot biztosít nap, mint nap. A Cillit Bang wc-tisztítók erőteljes formulája már egy perc alatt hatni kezd, így felvéve a harcot a vízkővel és egyéb szennyeződésekkel szemben.

Reckitt Benckiser LLC

A Reckitt Benckiser ? tőzsdén jegyzett nevén: RB ? a világ vezető, fogyasztói egészséggel és higiéniával foglalkozó cége. Több mint 60 országban működik, és majdnem 200 országban forgalmaz termékeket. A cég mintegy 37 ezer főt alkalmaz világszerte. A londoni tőzsde top 20 cége közé tartozó RB célja, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá az egészségesebb élet és boldogabb otthonok létrehozásához.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LHizW4PLw2Q[/youtube]

Napjainkban globális szinten az első vagy a második helyen áll gyorsan növekvő termékkategóriáinak többségében, köszönhetően kivételesen magas innovációs rátájának. Egészséggel és szépségápolással kapcsolatos, higiéniai és háztartási termékek portfólióját 19 globális nagymárka fémjelzi: a Nurofen, a Strepsils, a Gaviscon, a Mucinex, a Durex, a Scholl, a Clearasil, a Lysol, a Dettol, a Veet, a Harpic, a Bang, a Mortein, a Finish, a Vanish, a Calgon, az Air Wick, a Woolite és a French?s. A 2014-es év kezdetén az RB bevételeinek 43 százaléka két fejlődő piaci területről, 57 százaléka fejlett piaci területről származott. Bevételei 72 százalékát a portfólió egészségügyi / szépségápolási és higiéniai kategóriái adták. Az intellektuális érdeklődést és a legmagasabb minőség melletti elkötelezettséget ötvöző látásmóddal rendelkező tehetségeinek köszönhetően a RB kész a fogyasztói egészség és higiénia világának újradefiniálására.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=n7ercF3XdPY[/youtube]

A RB dolgozói és vállalati kultúrája a cég sikerének alapjait jelentik. Belső motivációjukból adódóan küzdenek céljaik eléréséért és fontos nekik, hogy felülmúljanak másokat abban, amivel foglalkoznak, beleértve a fenntarthatóságot, amivel kapcsolatban a vállalat célul tűzte ki a vízfelhasználás és a széndioxid-kibocsátás harmadára való csökkentését, valamint annak elérését, hogy 2020-ra a bevétel egyharmada fenntartható termékekből származzon. A cég a Save the Children jótékonysági program legnagyobb globális FMCG-partnere, és célja annak a partnerségi víziónak a megvalósítása, amely az 5 éven aluliak második legnagyobb halálokának, a hasmenésnek a radikális csökkentését kívánja elérni. Összességében, a RB célja, hogy javítsa mintegy 200 millió ember egészségügyi és higiéniai szokásait. Az RB vezető márkái Magyarországon: a Finish, az Air Wick, a Vanish, a Durex, a Scholl, a Strepsils és a Nurofen.

Szóljon hozzá!