ZETApress

hírportál

Minőségi Zóna

Új hálózat, új koncepció, új szín a műszaki értékesítési palettán, prémium termékek, világmárkák igényes környezetben, személyes kontaktus a vevőkkel, szakképzett, hozzáértő eladók ? láttuk tegnap este a Smart Zone Stílusba zárt minőség erzsébetvárosi ünnepélyes sajtófogadásán.

A szalont és a sajtótájékoztatót Deák Szabolcs, a Smart Zone ügyvezetője nyitotta meg. Jelen voltak a partnercégek: a BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH magyarországi leányvállalata, az Electrolux, a Gorenje, a Samsung, a Sony, a T-Mobile és a Vodafone hazai vezetői a Dohány utca 20-ban, ahol Smart Zone néven új műszaki hálózat nyitotta meg budapesti kapuit.

A hagyományos offline és a korszerű online értékesítést ötvözve világmárkák prémium termékei fogadják különlegesen igényes környezetben, szakértő eladókkal az érdeklődő vásárlókat. Szórakoztató elektronikai Smart Partnerek az Apple, a Hama, a Samsung és a Sony; háztartási elektronikai Smart Partnerek a BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH magyarországi leányvállalata, az Electrolux, a Gorenje, a Philips és a Samsung. A hálózat célkitűzése az elkövetkező két évben öt üzlettel lefedni a fővárosi piacot, s ezzel meghatározó szereplőjévé válni úgy az offline, mint az online kereskedelemnek.

A 100% magyar tulajdonú BravoTech cégcsoport részeként induló Smart Zone a hazai kereskedelem piaci rését kívánja igényes tartalommal tölteni. Legnagyobb versenytársai azonos pályán mozognak. Közös célkitűzésük a legalacsonyabb árak elérése, amely kettősséget eredményez a piacot: ahol minden termék jelen van, nincs szakértő értékesítés vagy ahol létezik szakértő értékesítés a felső kategória jelenléte hiányos. Kutatások bizonyítják, hogy a rendkívül nagy alapterületű üzletek ideje leáldozóban van. 2012-ben a kereslet tovább romlik, a kereskedelem mélypontra került. Az üzemeltetési költségek azonban folyamatosan növekednek, az adókörnyezet pedig kiszámíthatatlan.

A Smart Zone háromszáz négyzetméter alapterületű üzleteiben ötvözi az offline és az online kereskedelmet. A vásárlótérben csak a szűkített márka-portfóliójú felső kategória fogadja a vevőket, az úgynevezett TOP márkák, a webes felületen azonban minden elérhető. A bolti választék 600 termék, a raktárkészlet választéka 2400 árucikk, míg az online skálán 6200 termék várja érdeklődőit.

A Siemens termékfejlesztéseinek vezérelve, hogy háztartási készülékei a modern életstílus magas és napról napra változó igényeinek folyamatosan megfeleljenek. Egyedülálló innovációk, energiatakarékosság, a funkciók automatizálása, valamint a modern és időtálló design is a tökéletes termékek megalkotását szolgálják. A Siemens számára nélkülözhetetlen a magas-szintű terméktanácsadás és a vásárlókhoz fűződő kapcsolattartás, amely kiválóan párosul az új Smart Zone koncepcióval ? mondta Brezsnyánszky Ágnes, a BSH Kft. ügyvezető igazgatója.

Az Electrolux idén megújította teljes termékválasztékát, és bevezette az Inspiration termékcsaládot. Minden termékcsoportban számos minőségi, magas kategóriás készüléket kínálunk a vásárlóknak. A kiemelkedő műszaki tartalom megjelenítéséhez kifejezetten jó fórumnak tartjuk az új SmartZone koncepciót, ahol a minőségi termék, minőségi értékesítéssel párosul ? vallja Belényesi Zsolt, az Electrolux Lehel Kft. értékesítési divízió igazgatója.

A smart technológiáknak hála, megváltozott az életünk. Az egymás között megosztható tartalomrendszerben minden kapcsolódik mindennel. A lényeg a kapcsolat. Az összefonódó újvilág az igényes embert szolgálja ki. Ez a Smart Zone. Ahol az online és az offline tér összeér. Új hálózat, új koncepció, új szín a műszaki értékesítési palettán. E mellé szeretnénk a legprofibban kiképzett csapatot felállítani, amelyben az ember, aki értékesít, okosabb, mint a gép amit elad ? mondta Deák Szabolcs, a Smart Zone ügyvezetője.

Szóljon hozzá!