ZETApress

hírportál

A divatipar legújabb trendjei

A Hongkongi Divathét töretlen sikerei a kiállítást támogató szervezés és marketing kiválóságának köszönhetőek, miközben a szervezők az iparág igényeit maximálisan szem előtt tartják. A Hongkongi Divathét, amely Ázsia legnagyobb és a világ második legnagyobb divatipari ilyen jellegű rendezvénye, negyvenedik alkalommal kerül megrendezésre. A Hong Kong Trade Development Council szervezésében a Hongkongi Divathét és a World Boutique kiállításoka 2009. január 12-e és 15-e között tekinthetők meg a Hongkongi Konferencia és Kiállítási Központ területén.

2009-ben 1500 kiállítót várnak a világ minden tájáról. Nem csak divat- és általános ruházati cikkeket, hanem ? többek között ? szöveteket, fonalakat, vásznakat, divat-kiegészítőket és bolti berendezéseket is megtalálhatnak az érdeklődők. Januárban például száz ország és régió 23 ezer-hétszáz kereskedelmi látogatója volt kíváncsi a kiállított termékekre.

Hongkongi Divathét és World Boutique

A Divathéten a termékeket különböző kategóriákba sorolják, hogy így is megkönnyítsék a termékek könnyebb beazonosíthatóságát és a beszerzést. Az Emporium de Mode divatos ruházati termékeket, az Infant & Children?s Wear szekció baba- és bébiruházati cikkeket, a Fashion Gallery a világ minden tájáról érkező professzionális divatruházatot mutat be. A kiállítás további termékszekciói a Garment & Accessories Mart, a Body & Intimate Wear, a Bridal & Evening Wear szekciói.

A Hongkongi Divathéttel egy időben 7. alkalommal kerül megrendezésre a HKTDC World Boutique 2009, Ázsia úttörő jellegű showja, amely nemzetközi divattervezők dizájnerekkollekcióit és világmárkáit mutatja be. Több mint 250 kiállítót várnak a rendezvényre, akik különböző ruházati kollekciók, divat-kiegészítők és lifestyle termékek márkáit és dizájnereit vonultatják fel. A legújabb kollekciók a kiállítás divatbemutatóin is górcső alá vehetők, továbbá a Hong Kong Young Fashion Designers? Contest eredményhirdetése is a rendezvényekkel egy időben zajlik majd, a legjobb és legígéretesebb darabok bemutatásával. A verseny célja, hogy az új generáció divattervező dizájnertehetségeit felfedezze és támogassa, akik továbbra is fenntartják majd Hongkong divattervezésben is kivívott központi státuszát.

2007-es adatok szerint a Hongkongból Magyarországra érkező árucikkek közül a ruhaipari termékek és divatkiegészítők a kilencedik legfontosabb importcikkek, melyek a 2007. évben 8248 millió USD értékben érkeztek hazánkba. A Hong Kong Trade Developent Council budapesti irodája ez évben is szervez vásárlátogatói csoportot szervez a kiállításokra.

1 hozzászólás

Visszajelzések

  1. ZETApress » Új társszervező a hongkongin

Szóljon hozzá!