Donor a Hotel Héliában
Az Indonéz Köztársaság Budapesti Nagykövetségének és az Indonéz Magyar Kulturális Egyesület támogatásának köszönhetően indonéz hangulat köszöntött be egy órára a Hotel Hélia Lobbyjába, Dezséry Dorottya és Szük Norbert DONOR című olajfestmény- és fotókiállítás megnyitóján, ahol Lantai József fényképezett.
H.E. Mangashi Sihombing az Indonéz Köztársaság magyarországi nagykövetének üdvözlő beszéde után zenészek és táncosok adtak ízelítőt az indonéz művészetből valamint St. Martin játéka, a táncosok közreműködésével koronázta meg a nagyszerű rendezvényt. Szük Norbert három évet töltött Balin és a képek egy része a kinti élmények hatására készült. Norbertet már gyermekkora óta érdekelte a művészet, mindig is tisztelte az eredetiséget, ezért művészetét szükrealizmusnak nevezte el a vezetékneve után.
Várady Lajos volt a tanára, aki különböző technikákat, stílusokat, és irányzatokat tanított. Példaképe Salvador Dali, akinek az ötletei és kreativitása teljesen lenyűgözte, de ugyanígy csodálta Andy Warhol munkásságában alkalmazott szín- és formavilágot. Goya és Velázquez művészeti zsenijét és érzékenységét is nagyon nagyra értékeli. Többek között ezért is kapnak az ötletek, a benyomások, és érzelmek egyforma jelentőséget munkáiban. Számos más művészeti hatás fellelhető a képeiben, az akciófestészettől a dekoratív-design elemeken és a szecesszión át a hiper realizmusig. Művészetére, az amerikai pop-art-on kívül, elsőként a japán pop-art, az anime és manga képek, továbbá a Távol-Kelet mágikus formái és figurái (pl: az indonéz wayang alakok) vannak jelentős hatással.
Munkái az ötlet, érzelem, és benyomás korszakaira különíthetőek el. Büszke arra, hogy képei pulzáló színvilága a magyar Playboy magazin tetszését is elnyerte, valamint világhírű lemezkiadóknak is készített már CD borítót. Sikereket ért el az illusztráció területén is, és a saját művészeti világában, amelyben különböző irányzatokat vegyít. Saját stílusán kívül, kifejezetten japán manga képeket is fest, ahol európai művészeti formákat kever távol-keleti figurákkal, így művészete nemzetközinek is nevezhető. A manga és wayang figurái érzelmeket és szenvedélyt fejeznek ki, melyeket különböző eszmények éltetnek. Szíve és érzelmei európaiak, ötleteit a spanyol szürrealizmusból meríti, képei a Távol-Keleti világ harmóniáját sugározzák.
Törekszik a széles látókör megtartására. A festészet mellett nemzetközi fesztiválszervezésben is dolgozik Magyarországon és külföldön egyaránt. Foglalkozik a graffiti, airbrush, jég, homok, óriásfestmények irányzataival, illetve az installációk, művésztáborok, designmunkák, illusztrációk, és kiállítás szervezések területén is tevékenykedik. 2000-ben megalapította a Korszakváltó Csoportot, egy művészeti egyletet és mozgalmat, melyben a legnagyobb és a legelismertebb magyar művészek vettek részt. Ők készítették a legnagyszabásúbb óriásfestményeket az országban, és épületeket, illetve közterületeket csomagoltak festményekbe. Irányzatukat új monumentalitásnak nevezték el, amely a művészetet az utcára, a városok legforgalmasabb pontjaira viszi ki, és így teszi elérhetővé és élvezhetővé a társadalom minden tagja számára.
Filozófiája egy újfajta művészeti forradalom körül összpontosul, mely számos művészeti ágat visz ?közszemlére?. Mindig is vonzódott a nagy zsenikhez, mint Dali és Velázquez, és az olyan óriási épületekhez, mint az Eiffel Torony, az egyiptomi piramisok, vagy a kínai Nagy Fal. Számukra, művészek számára a kihívás az, hogy valami monumentálisát, eredetit, és újat teremtsenek, mely forradalmivá, úttörővé, és halhatatlanná tesz. Ha arra járnak, érdemes bemenni és megnézni a festményeket és nem utolsó sorban Dezséry Dorottya fotóit, melyek annak ellenére, hogy már nem lesz zene és tánc, de hangulatukkal elvisznek minket egy kis Indonéziába.