ZETApress

hírportál

Csapatépítés a Campona Kockaparkban

Alapjaiban gondolták újra a Campona Kockapark munkatársai a csapatépítés fogalmát és lehetséges irányait. A céltalan szórakoztatás helyett olyan élményeket és tapasztalatokat kínálnak, amelyek valóban kritikus helyzetekre, konkrét problémákra jelentenek megoldást.

Újszerű elgondolással a közösségépítést LEGO® környezetbe helyezték, ahol érdekes, kreatív feladatokon keresztül modellezik le a céges folyamatokat, legyen szó kommunikációról vagy akár hatékony termelésről – tudatta Sárréti Anita PR menedzser.

Miért a LEGO®?

Mert a világ legnépszerűbb játéka. Mert mindenki ismeri, kézbe fogta, vagy kipróbálta már. Mert gyerekkori élmények kötődnek hozzá. Ezért könnyen átugorhatók azok a gátak, melyek az ismeretlenből adódnak.

Kreatív építkezés

A közös játék öröme közelebb hozza egymáshoz az embereket, segít felszámolni a konfliktusokat, nem beszélve az oldott közegről, ahol a kollégák könnyebben megnyílnak egymásnak. A LEGO® visszarepít a gyermekkorba, mikor még önfeledten játszottunk, és mertünk kreatívak lenni.

Élményalapú csapatépítés és kompetenciafejlesztés

Egy csapat dinamikáját – és ezáltal hatékonyságát – erőteljesen meghatározza a csapattagok és vezetőik egyéni önismeretének, valamint saját reakcióik tudatosságának mértéke. Ezért a szervezők hisznek az élményalapú önfejlesztésben, és biztosítják az ehhez szükséges helyszínt, az eszközöket és a hátteret.

Edukatív és kommunikációt segítő programok

Rengeteg konfliktus okozója az önismeret és a saját helyzetünkre való rálátás hiánya. Nehezen pozicionáljuk magunkat megfelelően a csapaton belül, napi konfliktusaink okán nem vesszük észre, hogy egy csónakban evezünk. A kommunikációt segítő feladatok közreműködésével erre az egész csapat ráérezhet.

A csapatépítő tréningen résztvevők azonnal rá tudnak hangolódni a feladatokra, így sokkal hatékonyabban képesek teljesíteni a kihívásokat. Kreatív feladatokon modellezni tudják az egymás közti kommunikációt, a csapatban történő munkát vagy éppen a beosztottak felé történő kommunikációt és annak nehézségeit.

Az egyes feladatokat képzett animátorokkal, illetve egy vezető animátorral vezénylik le, majd közösen a résztvevőkkel ki is értékelik. A programok nemcsak a team-bulidingre fókuszálnak, hanem kifejezetten a vezető és a csapat összekovácsolására is. A Campona Kockapark munkatársai segítenek elmosni a generációs konfliktusokat is, hiszen a LEGO® 3-99 éves korig mindenki számára szórakoztató.

Szóljon hozzá!