ZETApress

hírportál

Coca Cola magyar csókja

Hazai sztárokat is megcsókol az ikonikus Coca-Cola üveg. Alföldi Robi, Jakabos Zsuzsi, Fluor Tomi, Radics Gigi, Majka és Tóth Gabi vett részt a Coca-Cola Kiss Happiness magyarországi kampányában ? tudatta Telek Dóra, WELL PR Ügynökség.

A Coca-Cola híres palackja 2015-ben ünnepli a 100. születésnapját és most Magyarország ikonjai is vele ünnepelnek. A Kiss Happiness-kampány hazai hírességek részvételével folytatódik tovább, akiket Marilyn Monroe-hoz és Elivis Presley-hez hasonlóan megcsókol a Coca-Cola legendás kontúrpalackja. A Coca-Cola ikonikus üvegpalackja nem pusztán egy csomagolás, hanem lényegében a Coca-Cola élvezetének tökéletes módja, egy palack, amely az elmúlt 100 esztendőben rendkívül személyes kapcsolatot épített ki fogyasztóival. A csókot. A Coca-Cola ezt a különleges kapcsolatot a popkultúra olyan ikonjaival ünnepli reklámjaiban, mint például Marilyn Monroe és Elvis Presley, amint éppen ?megcsókolja őket? a Coca-Cola kontúrpalack. Ez a csók az elmúlt 100 év során több generáció számára elérhető volt és ma is ?elcsattanhat? egyszerűen úgy, hogy iszunk az ikonikus palackból.

A régi idők nagyjainak ? Marilyn Monroe és Elvis Presley ? fotói mellett Magyarországon hazai hírességek és zenei ikonok mutatják meg ezt a csókot a Kiss Happiness-nevű kampányban. Alföldi Róbert, Majka, Radics Gigi, Tóth Gabi, Jakabos Zsuzsa és Fluor Tomi lesznek a kampány arcai, akiket májustól óriásplakátokon és magazinok lapjain láthatunk majd abban a nagyon különleges pillanatban, amikor megcsókolja őket a legendás Coca-Cola palack.

Alföldi Róbert, Majka, Radics Gigi, Tóth Gabi, Jakabos Zsuzsa és Fluor Tomi fotói a napokban készültek, a kamera másik oldalán Éder Krisztián divat- és portréfotós állt. Éder Krisztián 2014-ben elnyerte a Fashion Awards Hungary ? Az év divatfotósa díját, számos magyar hírességet fotózott és több képét láthattuk már a legnagyobb hazai női magazinok lapjain is. ? Nagy örömmel fogadtam el a Coca-Cola felkérését a magyar ikonok és a legendás palack csókjainak megörökítésére. Jó volt ezzel a csapattal együtt dolgozni, élveztük a közös munkát és bízom benne, hogy a végeredmény mindenki tetszését elnyeri majd ? mondta Éder Krisztián, alias SP fotográfus.

A magyar ikonok mindegyike lelkesen beszélt a Coca-Cola kampányáról a fotózás közben készült rövid videókban. Alföldi Róbert szerint csak az válhat ikonná, aki önazonos, hiteles, mindig ugyanazt a minőséget, mélységet nyújtja közönségének. Flour Tomi az Animal Cannibals-hez hasonlóan úgy gondolja, hogy a sikerhez három dolog kell: tehetség, kitartás és szerencse. ? Egyébként leginkább a munkában hiszek, ha sokat belefektet az ember, akkor az visszajön, és ha szívből csinálja és őszintén, akkor azt észreveszik az emberek ? tette hozzá Tomi.

Jakabos Zsuzsa úgy gondolja, hogy sokat és alázattal kell dolgozni a sikerért. ? Nekem most a legfőbb hajtóerő a riói olimpia, de ahhoz, hogy mindennap kétszer beugorjak a vízbe naponta más-más motivációt kell találnom, hogy elérjem a fő-célomat ? tette hozzá Zsuzsa, akit stílusosan fürdőruhában egy uszodában fényképeztek. Az Amerika-rajongó Majka szerint világmárkához tartozni jó dolog, mert egy ilyen együttműködés már önmagában megtiszteltetés és azt is jelenti, hogy tudsz valamit vagy jelentesz valamit az embereknek.

Radics Gigi ? akit egy menő budapesti lakásban, hófehér ruhában fotóztak ?, a videóban elmondta, hogy az válik ikonná, aki megőrzi belső értékeit és önmagát tudja adni. Tóth Gabi most hosszú barna frizurával állt Éder Krisztián kamerája elé. Nagyon pozitív üzenettel zárta a kisfilmjét: nemcsak egy valami felé kell haladnunk, hanem minden apró dolgot fel kell szedni és értékelni kell az életünkben.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jXKu2OClVr4[/youtube]

A nemzetközi kampány arcai Rita Ora brit énekesnő és az Avicii néven ismertté vált svéd lemezlovas, Tim Bergling, akiket a híres amerikai fotós, a sztárok sztárfotósa, David LaChapelle kapott lencsevégre. David LaChapelle az 1980-as években vált ismertté és mára már világhírű múzeumokban és híres magazinok címlapjain láthatjuk fotóit. David LaChapelle kivételes tehetséggel ötvözi fotóiban a hiperrealisztikus esztétikát a mély társadalmi üzenetekkel. Munkásságára Andy Warhol is felfigyelt, aki munkát ajánlott neki az Interview Magazine-nál. A híres fotós számos forrásból meríti inspirációit a művészettörténettől az utcai kultúráig, a természetfelettitől egészen a halhatatlanságig.

The Coca-Cola Company

A Coca-Cola Vállalat a világ legnagyobb üdítőital-gyártója, több mint 500-féle szénsavas és mentes italt kínál a fogyasztóknak. A világ egyik legértékesebb márkájának tartott Coca-Colával együtt a vállalat portfóliójába húsz milliárdos értékű márka tartozik, egyebek mellett a Diet Coke és a Coca-Cola light, a Fanta, a Sprite, a Coca-Cola Zéró, a Vitaminwater, a Powerade, a Minute Maid, a Simply, a Georgia, a Dasani, a FUZE TEA és a Dell Valle. Világszinten első a szénsavas italok, dzsúszok és gyümölcslé italok, a palackozott teák és kávék piacán.

A világ legnagyobb üdítőital-értékesítési rendszerén keresztül a fogyasztók több mint 200 országban élvezhetik a vállalat termékeit, amelyekből naponta 1,9 milliárd pohárnyit adnak el. A cég ugyanakkor tartós elkötelezettséget vállal a fenntartható közösségek építésében, folyamatosan törekszik ökológiai lábnyomának csökkentésére, támogatja az egészséges, aktív életmódot, törekszik a biztonságos és befogadó munkakörnyezet kialakítására, valamint a gazdasági fejlődés előmozdítására azokon a piacokon, ahol jelen van. Palackozó partnercégeivel együtt a Coca-Cola Vállalat a világ tíz legnagyobb munkáltatója közé tartozik több mint 700 ezer munkatársával.

Szóljon hozzá!