ZETApress

hírportál

Digitális borlap a Telekomtól

Inni jó az InnióbanMagyarországon egyedülálló megoldást, digitális borlapot fejlesztett a Magyar Telekom innovációs laborja, a Kitchen Budapest (KIBU). A nyomtatott menüt kiegészítő megoldás először a fejlesztésben együttműködő Innio Borbárban segíti a minőségi borok iránt érdeklődőket a tájékozódásban, a választásban ? tudtuk meg a tegnap esti sajtóuzsonnán az Október 6 utca 9-ben.

A különleges applikáció megvalósításával a Telekom az ügyfelek folyamatosan változó Igényeit kívánja kiszolgálni a hagyományos szolgáltatásain túl digitális platformon keresztül Is. A vendégek számára rendelkezésre álló világító, színes, mozgó elemekkel ellátott képernyőkkel, a folyamatosan frissülő információk innovatív környezetbe helyezésével nemcsak a borbarátok döntését kívánja egyszerűbbé és gyorsabbá tenni, hanem a laikusok számára is érdekes és informatív perceket igyekszik nyújtani ? természetesen kiegészítve a felszolgálókkal való találkozás, párbeszéd lehetőségét.

A kezdetben az Innio Borbárban kézbe vehető digitális borlap segítségével a vendégek tableteken keresztül közel 300-féle borral kapcsolatos, érdekes információ között böngészhetnek. így a bor származási országa, a dűlő, a szőlőfajta és sok más érdekes, jól rendszerezett és esztétikus formában megjelenített adat gazdagíthatja az érdeklődők Ismereteit, segítheti a választást. A vendégek egyszerű, lapozó (swipe) mozdulattal váltogathatnak a tableteken a borok és színek között. A borok a digitális borlapon színek alapján lettek kategorizálva, hiszen a borválasztási folyamat első lépése legtöbbször a bor színének meghatározása aszerint, hogy könnyű fehér, rosé, vagy vörösbort kíván fogyasztani valaki. Emellett a habzóborok is külön kategóriát képeznek.

Szóljon hozzá!