ZETApress

hírportál

Díjazták a barátságosokat

94 ezer utazó mondott ítéletet a szállodák fölött. Március 20-án éjfélkor zárult Az Év Legbarátságosabb Szállodája 2011 Verseny, ahol az utazók arról szavazhattak, hogy mely magyarországi szálláshelyek voltak a legfigyelmesebbek a múlt évben.

Az 50 vendégszobánál kisebb szállodák közül Az Év Legbarátságosabb Szállodája a ráckevei Kék Duna Wellness Hotel lett tízezer 375 szavazattal, míg az 51 szobánál nagyobb vendéglátóhelyek kategóriájában a zalakarosi MenDan Thermal Hotel & Aqualand**** állhatott fel a dobogó legfelső fokára. A szálloda 11 ezer 420 voksot ?zsebelt be? a két hónapig tartó megmérettetés alatt ? tudtuk meg délután a Benczúr hotelbeli díjátadón.

A második ízben megrendezett versenyben több mint 94 ezer szavazó döntötte el, melyek a legjobb hazai hotelek. Kiélezett versenyben az első helyezettel, az 50 szobánál kisebb szállodák közül a móri Hétkúti Wellness Hotel**** lett a második (tízezer-negyven szavazat), a bronzérmet a villányi Polgár Pince Panzió vitte el 6792 utazó döntése alapján. A nagy szállodák versenyében (51 szobánál nagyobb kategória) 7085 vokssal második helyen végzett a zalakarosi Hotel Karos Spa****superior, a harmadik helyért vívott izgalmas hajrában a Hotel Eger***superior & Park**** diadalmaskodott (4568 szavazat).

A versennyel idén is a hazai turizmus erősítése, a szállodaipar és a vendéglátás ?imidzsének? javítása volt a célunk. Biztosak vagyunk abban, hogy ha az utazni vágyók megtapasztalják az odafigyelést, akkor sokan választják a belföldi hoteleket, a külföldi utazás helyett. Azt gondolom, hogy ezt a célt az ez évi versenyben is bőven elértük ? mondja Csobota-Kis Árpád a verseny ötletgazdája, a Barátságos Szállodák Nagykövete.

A Szállodaverseny hitelességét mutatta, hogy a kezdeményezés mellé állt több médiaszemélyiség is: így Südi Iringó táncművész, vagy Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője is. Az idei versenyben sok marketing, és innováció is helyet kapott, az utazókkal történő kommunikáció legfőbb felülete pedig a Facebook és a Blogunk volt ? fogalmazott Balla-Seethaler Tamás marketingigazgató.

Tények és adatok

Négy weboldalon lehetett szavazni a barátságos szállodákra, kétmillió-százezer embert értek el a marketingünkkel. Weboldalukon közel 169 ezer alkalommal nyitották meg az oldalakat és partneroldalakat. Partnereiken keresztül mintegy 450 ezren látták a Facebook hirdetéseiket. Jelenleg közel tízezer fős Facebook követői táborral rendelkeznek, Bármelyik nap több tízezer utazóhoz tudnak eljutni.

Legnagyobb marketing partnereik a Google és a SuperShop volt. Sajtóközleményüket mintegy ötven hírportálon közölték le. Legnagyobbak: Origo.hu, HVG, Népszava, Világgazdaság, Turizmus Online, Turizmus.com, Piac&Profit, Gazdasági Rádió. Interjút adtak a Kossuth Rádióban, a Klubrádióban és az ATV-n. 2012-ben is folyamatosan dolgoznak a turizmus erősítésén, vendéglátás ?imidzsének? javításán és a barátságos szállodák megismertetésén.

Szóljon hozzá!