ZETApress

hírportál

Fesztiválra pályázzunk

Fesztivált szervezhetnek a magyar fiatalok. Bár az idei fesztiválszezon nem lehet teljes, a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány által életre hívott CheckINN turisztikai innovációs verseny idei kiírásában saját fesztivált álmodhatnak a magyar egyetemisták.

Munkájukat neves mentorok segítik, csapatonként hárommillió forintot is nyerhetnek, ráadásul a legjobb ötletek megvalósulhatnak – tudtuk meg a délelőtti sajtótájékoztatón az Erzsébet téri Akvárium Klub, Magenta Caféban. Az ötletpályázatok mától július 31-én éjfélig nyújthatók be a weboldalukon keresztül.

A CheckINN Turisztikai Innovációs Ötletverseny idei, harmadik kiírása újabb, frissebb és rugalmasabb, mint az eddigiek. A szállodai és turisztikai innovációs ötletek után a fesztiválok világába kóstolhatnak bele a felsőoktatási hallgatók, ráadásul idén megkötés nélkül, nem csak turizmus, vagy marketing szakos hallgatóként lehet pályázni, hanem bármely szak, bármely hallgatója előtt nyitva áll a lehetőség. Újdonság az is, hogy a háromfős csapatoknak nem szükséges azonos egyetemről érkeznie, így sokkal komplexebb és diverzebb ötletelés indulhat el. Az indulók a Téli Balaton, a Gondold újra és a Helyi értékek kategóriáit választhatják majd.

A fiatalok munkáját olyan mentorok segítik és bírálják majd, mint Oszkó-Jakab Natália, a Művészetek Völgye Fesztivál igazgatója, Ifi-Valde Orsolya, a Paloznaki Jazzpiknik alapítója, Lobenwein Norbert, a Volt Fesztivál szervezője és Muraközy Péter, a Veszprémi Utcazene Fesztivál képviselője.

A verseny kezdetét ma jelentette be dr. Princzinger Péter, a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány kuratóriumi elnöke Lobenwein Norbert és Ifi-Valde Orsolya társaságában. Lobenwein Norbert arról beszélt, hogy unikális ötletekre van szükség, és a fiatalok biztosan képesek olyan gondolatokat behozni, amelyek felfrissíthetik a hazai fesztiválipart. Ifi-Valde Orsolya szerint fiatalokkal együtt dolgozni motiváló és üdítő érzés, mert dinamikusak, lendületesek és óriási tettvágy buzog bennük. Princzinger Péter szerint a CheckINN márka ma már megkerülhetetlen, ha a jövő turisztikai szakembereit keressük, nem csupán pályázatok, de karrierportál és a Turizmus Akadémia tudástára is a jövő generációinak rendelkezésére áll.

Szóljon hozzá!