Magyar siker Párizsban
Magyar hallgatók vehetnek részt a L?Oréal Brandstorm nemzetközi döntőjén Párizsban. Április 10-én rendezték meg a L?Oréal Brandstorm innovációs versenyének regionális fordulóját, ahol magyar, cseh, illetve szlovák felsőoktatási hallgatók mutatták be ötleteiket a zsűrinek.
A résztvevőket összesen három kategóriában díjazták, amelyből kettőt magyar csapat nyert. Ezen felül az egyik magyar csapatot az a megtiszteltetés érte, hogy a nemzetközi döntőben egyedüliként képviselheti a régiónkat ? tudatta Mihály Zsófia PR projektmenedzser, Avantgarde Group.
Idén rekord mennyiségű regisztráció érkezett a magyar, cseh, szlovák régióból ? összesen 282 hallgató, vagyis 94 csapat jelentkezett a versenyre. Közülük 14 csapat vehetett részt a pozsonyi regionális döntőn, ahol három kategóriában lehetett díjat nyerni. Azonban a párizsi nemzetközi döntőre csupán egy csapat juthatott tovább. Az idei feladat a vállalat professzionális termékeihez kapcsolódott. A csapatoknak a jövő L?Oréal szalon élményét kellett megtervezniük. A zsűri innovatív, digitális és fenntartható megoldásokat várt.
A regionális fordulón összesen három kategóriában osztottak díjat: a nyertes Zenina nevű csapat tagjai a budapesti Corvinus Egyetemről érkeztek, ötletükkel a Brand-díjat nyerték el, amelyet május 17-én a nemzetközi döntőn is bemutathatnak. A tét nagy, ugyanis ha az ő ötletük tetszik leginkább a zsűrinek, tízezer eurós nyereménnyel távozhatnak. A Brand-díj mellett két további díjat osztottak ki a regionális döntőn: a CSR-díjat fenntartható szalon koncepciójával a Corvinus / ELTE tagokból álló Zseb csapat kapta, míg a Tech-díjjal a cseh Hairy Tale csapatot ismerték el.
A L?Oréal Brandstorm a kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, amely 26 éves története során a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát. A Brandstorm egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a versenyzőknek valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L?Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L?Oréal zsűrijének prezentálhatnak.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4lgt-IpPGgI[/youtube]
A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felkutatása is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően. A magyar csapatért május 17-én szurkolhatunk majd a párizsi nemzetközi döntőn.
A L?Oréalról
A L?Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfóliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2017-ben 26,02 milliárd eurós forgalmat generált és 82 ezer-hatszáz munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L?Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikk piac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, saját márkaboltok, illetve webáruházak. Kutatás és innováció, valamint egy 3 885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L?Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L?Oréal fenntarthatósági elköteleződése, a Sharing Beauty With All ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.