ZETApress

hírportál

Nagyágyút igazolt az Apollo Tyres

Francesco Gori Advisor for Strategy, Apollo Tyres Ltd.Francesco Gori a mai naptól stratégiai tanácsadóként folytatja pályafutását az Apollo Tyres Ltd. igazgatótanácsának csapatában ? tudatta Solti Alexandra tanácsadó, Avantgarde Group.

A kinevezés a vállalat nemzetközi terjeszkedésének egyik fontos mérföldköve is egyben, hiszen a jövőben ennek a stratégiának a támogatása és az új piacok menedzselése, fejlesztése is a feladatai közé fog tartozni. A stratégiai tanácsadó számára a gumiabroncsgyártó iparág nem ismeretlen. Francesco Gori 2006-tól 2012-ig a Pirelli Tyre ügyvezetői igazgatójaként a vállalat 33 éves fennállásának egyik legsikeresebb időszakát érte el, amelyet távozásakor úgy ismertek el, mint igen jelentős hozzájárulást a csoport eredményeihez és fejlesztéseihez.

? Megtiszteltetés az Apollo számára, hogy egy olyan személy csatlakozik a vállalathoz stratégiai tanácsadóként, mint Francesco Gori, aki előző vállalatánál kialakított sikeres stratégiája révén széles körben elismertté vált a szakmában. Mély és átfogó tudással rendelkezik a teljes iparágról, ezért az új lehetőségek kapcsán felbecsülhetetlen erőforrásként tekintünk rá. Szertettel köszöntjük az Apollo családjában, már várjuk a közös munkát ? mondta el Gori kinevezésével kapcsolatban Neeraj Kanwar, az Apollo Tyres Ltd. alelnöke és vezérigazgatója.

? Sikeres szervezetként, az Apollo Tyres felgyorsította növekedését a meglévő piacokon történő megerősödése által. A gyöngyöshalászi 475 millió euróból megvalósuló európai zöldmezős beruházás segítségével megerősíti kulcsfontosságú globális márkáit, az Apollót és a Vredesteint. Alig várom, hogy Neeraj Kanwarral és csapatával dolgozhassak és közösen váljunk a gumiabroncsgyártó iparág meghatározó szereplőjévé ? nyilatkozta Francesco Gori.

Az Apollo Tyres Ltd.

Az Apollo Tyres Ltd. egy nemzetközi gumiabroncs-gyártó és a vezető abroncsmárka Indiában. A vállalat gyártóüzemekkel rendelkezik Indiában és Hollandiában. Magyarországon is készül gyártóüzemet felállítani egy 475 millió eurós befektetés keretében. A vállalat két globális márkanéven értékesíti termékeit: Apollo és Vredestein. A termékek száznál több országban hozzáférhetőek az elismert, exkluzív és több terméket forgalmazó ellátóközpontok kiterjedt hálózatán keresztül.

Szóljon hozzá!