ZETApress

hírportál

Terjeszkedő foodpanda

foodpandaTovább terjeszkedik a foodpanda. Hét ázsiai piacon, köztük Indiában, Malajziában, Szingapúrban, Fülöp-szigeteken, Pakisztánban, Hongkongban és Thaiföldön is felvásárolta versenytársát ? tudatta Nagy Melinda, Noguchi Porter Novelli.

A TastyKhana novemberi felvásárlását követően, a foodpanda a JUST EAT Indiát is megvásárolta, továbberősítve ezzel vezető pozícióját a világ egyik legnagyobb online ételrendelési piacán. Malajziában és Szingapúrban megvásárolta a Food Runner-hez tartozó Room Service-t. A Fülöp-szigeteken megvette a City Delivery-t, amely szintén a Food Runner-hez tartozik. Pakisztánban felvásárolta az EatOye-t, Hong Kongban pedig a Koziness-t, Thaiföldön pedig partnerségre lépett a Food By Phone-nal.

A foodpanda globális ételrendelési szolgáltató újabb felvásárlást jelentett be; hét országban a legfőbb versenytársak megvásárlásával tovább erősíti vezető pozícióját a délkelet-ázsiai és az ázsiai ételrendelési piacokon. A TastyKhana tavaly novemberi felvásárlását követően a foodpanda a JUST EAT indiai ételrendelési szolgáltatót is megvásárolta, tovább erősítve ezzel vezető szerepét a világ legnagyobb ételrendelési piacán. JUST EAT India 2006-ban HungryBangalore néven indult, majd a JUST EAT 2011-ben szerzett jelentős részesedést a cégben. A foodpanda pedig 2012 óta van jelen az indiai ételrendelési piacon. Az 1,3 milliárd lakosú országban a foodpanda a TastyKhana és a JUST EAT szolgáltatókkal együtt jelenleg több mint 200 városban, több mint 12 ezer étteremmel áll kapcsolatban. A cégek közös célja, hogy a legjobb ételrendelési szolgáltatást nyújtsák Indiában, ahol a legtöbb online ételrendelést a foodpanda tudhatja magáénak.

Malajziában, Fülöp-szigeteken és Szingapúrban a foodpanda felvásárolta a Food Runner-t, amely franchise hálózatot működtet Indonéziában. A szingapúri székhelyű Food Runnert 2012-ben alapították a berlini Rebate Networks GmbH és a szingapúri Digital Media Partners (DMP) tőkebefektetők támogatásával. A cég Malajziában és Szingapúrban Room Service, a Fülöp-szigeteken pedig City Delivery márkanév alatt üzemel, továbbá ezekben az országokban már a foodpanda is jelen van. A felvásárlások eredményeként a foodpanda további négy, számára kiemelt jelentőséggel bíró délkelet-ázsiai piacon tudhatja magáénak a piacvezető pozíciót. Több mint 1200 partneréttermével Malajzia, Szingapúr és a Fülöp szigetek minden nagyvárosában vállal kiszállítást.

A foodpanda Pakisztánban megvásárolta az 15 városban több mint 1000 partnerétteremmel együttműködő EatOye. A foodpanda a jövőben is számít az EatOye jelenlegi vezetésére és céljuk, hogy együtt az online ételrendelést egy még kényelmesebb módját kínálják a pakisztáni vendégek számára.

A hongkongi foodpanda a Koziness.com (korábbi iDelivery), Dial-a-Dinner, SOHO Delivery és Ring-a-Dinner felvásárlását követően a négy márkát integrálva törekszik a hongkongi vezetői pozíciójának megszilárdítására. A felvásárlást követően a foodpanda célja a márkák közötti forgalom optimalizálásával a lehető legjobb szolgáltatás biztosítása az online ételrendelők számára. Mind a négy márka a jövőben is üzemelni fog, több mint 500 étteremmel széles választékot kínálva a fogyasztók számára.

Thaiföldön a foodpanda partnerségre lépett a Food By Phone-nal, amely a neve ellenére az online ételrendelési piacon is egyre gyorsabb ütemben növekszik. A Food By Phone 1998-ban úttörőként jelent meg Bangkokban, és ma is a legjobb éttermekkel áll kapcsolatban. Ezen éttermek kínálatai foodpanda honlapon és mobil applikáción keresztül továbbra is elérhetőek, s ezáltal Thaiföld három legnagyobb városában a vásárlók több mint 650 étterem kínálatából választhatnak.

? A jelenlegi akvizíciók révén a foodpanda a délkelet-ázsiai online ételrendelési piac vezetőjévé vált. A most megvásárolt cégek, mind kiváló helyi vállalkozások, akiknek a tapasztalataira és szakértelmére alapozva alkalmunk nyílik a szolgáltatásaink továbbfejlesztésére annak érdekében, hogy fogyasztóink számára még kényelmesebbé tegyük az ételrendelést ? mondta el Ralf Wenzel, foodpanda csoport társalapítója és vezérigazgatója. Pár héttel az európai felvásárlásokat követően a foodpanda csoport vezető pozícióra tett szert a délkelet-ázsiai piac mellett az indiai, az orosz, a brazil és a mexikói piacokon is.

A foodpanda csoport

A foodpanda és partnercégei, az online ételrendelés vezetőjeként a világ 41 országában van jelen. A foodpanda olyan online platformot teremtett, amely az éttermek számára lehetővé teszi, hogy jelen legyenek online és mobil környezetben egyaránt, biztosítva számukra a folyamatosan változó internetes technológiákat. A foodpanda és a hellofood nyújtotta online szolgáltatásnak köszönhetően színes, sokoldalú ételkínálat tárul a fogyasztók elé, amelyből az online felületen keresztül, vagy a napjainkban egyre népszerűbb mobiltelefonos applikáció segítségével is megrendelhetik ételeiket. A foodpanda és a hellofood ételrendelő szolgáltatása az alábbi országokban érhető el: India, Thaiföld, Indonézia, Pakisztán, Hongkong, Szingapúr, Malajzia, Brunei, Vietnám, Tajvan, Banglades, Kazahsztán, Azerbajdzsán, Hongkong, Fülöp-szigetek, Grúzia, Oroszország, Lengyelország, Ukrajna, Románia, Bulgária, Magyarország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegro, Horvátország, Brazília, Mexikó, Szaúd-Arábia, Jordánia, Egyiptom, Nigéria, Marokkó, Kenya, Ghána, Szenegál, Elefántcsontpart, Ruanda, Tanzánia, Uganda és Algéria.

A NetPincér

A NetPincér.hu online ételrendelési portál 1999-ben úttörőként indult az online kereskedelem piacon, azzal a céllal, hogy összegyűjtse a házhoz szállítást kínáló éttermeket és a rendelők számára minél egyszerűbbé tegye az étel- és pizzarendelést. A házhoz szállítás mellett több más szolgáltatást is nyújt a látogatóknak, így lehet akár elvitelre rendelni, vagy keresgélhetünk a több ezer, hagyományos éttermi szolgáltatást kínáló éttermi adatbázisban is. A magyarországi piacvezető online ételrendelési vállalkozás sikerét számos szakmai díjjal is értékelték, többek között 2009-ben a NetPincér lett az Év innovatív kereskedője, 2010-ben elnyerte a Jövő ígéret-díjat, 2012-ben pedig Magyar Brands-díjban részesült. Tavaly decembertől a foodpanda csoport tagjaként működik, továbbra is NetPincér néven.

Szóljon hozzá!