ZETApress

hírportál

Dél-koreai térhódítás

Dél-Korea a Sixt AG legújabb állomása. Január elsején húsz helyi kirendeltség megnyitásával kezdte az újévet a német székhelyű Sixt Autókölcsönző. A térségben immár India, Kína, Szingapúr, Nepál, Ausztrália és Új-Kaledónia után Dél-Koreában is elérhetők a kölcsönző cég szolgáltatásai ? tudtuk meg sajtósaiktól.

Az Európában és a világ nagy részén megbízhatóságáról és költséghatékonyságáról ismert autókölcsönző, portfóliójának valamennyi elemével, így autókölcsönző- és lízing ágazattal, valamint sofőrszolgáltatással tört be a gazdaságilag feltörekvő ázsiai piac már jelenlévő konkurens cégei közé. A cégvezetés nyilatkozata alapján az expanzió célja, meghatározó piaci részesedés megszerzése a térségben. Az év elején megnyitott összesen húsz kirendeltség, teljes körű lefedettséget biztosít a cég partnereiknek, akik elsősorban az országban leányvállalatokkal rendelkező nemzetközi cégek munkatársai közül kerülnek ki.

A Sixt, alkalmazkodva a helyi igényekhez, illetve szokásokhoz, flottájának egy részét koreai és japán gyártmányú gépkocsikból, ugyanakkor világszerte ismert és közkedvelt európai prémium márkákból, így többek között BMW-ből, Audiból, Mercedesből és Porscheból állította össze. Partnerei számára személyre szabott, koreai verziót is készített weboldaláról, a foglalások minél egyszerűbb lebonyolítása érdekében.

A dél-koreai terjeszkedés egy újabb mérföldkő a Sixt életében ? nyilatkozott Detlef Krehahn, a cég franchise üzletágának igazgatója. ? Egyre több és több cég válik a Sixt partnerévé Európában és azon kívül is. Biztosak vagyunk abban, hogy az új dél-koreai piacon, franchise partnerünk segítségével sikerül a terveinket valóra váltani, és ügyfeleink ebben a térségben is elégedetten vehetik igénybe a Sixt szolgáltatásait ? tette hozzá az igazgató.

A 2010-ben tapasztalt jelentős és erőteljes piaci térhódítás azon túlmenően, hogy a Sixtet, mint márkát erősítette, jótékony hatással volt a csatlakozók kölcsönzői piacának minőségi fejlődésére is ? fűzte hozzá Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője. ? Semmiképpen sem szabad megfeledkeznünk arról, hogy minden egyes franchise iroda megnyitásakor a Sixt, több évtizedes szakmai tapasztalatát, partner- és beszállítói kapcsolatát engedi át az adott autókölcsönzőnek, szigorúan ellenőrzött és szabályozott standardjaival együtt. Mindezeknek köszönhetően, garantált a nemzetközi színvonalú, kimagasló és ügyfél-orientált szolgáltatás ? egészítette ki az ügyvezető. A Sixt AG az év második felében további három iroda megnyitását tervezi a térségben.

Szóljon hozzá!