ZETApress

hírportál

Világbajnok márka-nagykövet

Világbajnok magyar vízilabdázó lett a Continental Hungaria márka-nagykövete. A Continental Hungaria története során először kért fel márka-nagykövetet ? tudatta Aranyi Péter PR és kommunikációs tanácsadó.

Sokan csak akkor válnak tudatosabbá a közlekedésben, ha már bekövetkezett valamilyen baleset a közvetlen környezetükben. A márkanagykövet feladata lesz a biztonságos közlekedés és az ezzel kapcsolatos innovációk népszerűsítése. Nagy Viktor világbajnok vízilabdázót kérte fel a Continental Hungaria Kft. a márka-nagyköveti feladatok ellátására. A technológiai vállalat hazai gumiabroncs forgalmazója azért választotta a magyar vízilabda-válogatott kiváló kapusát, mert kétgyermekes családapaként mindent megtesz a családja biztonságáért, és a közlekedés során is figyel a fontos részletekre.

? Nagyon megtisztelő számomra a felkérés, amelyet örömmel fogadtam el. Nem túlzás azt állítani, hogy alig van ma olyan ember, akinek ne csengene ismerősen a Continental márka ? emelte ki az együttműködés kapcsán Nagy Viktor vízilabdázó. Hozzátette: sajnos, sokan csak akkor válnak tudatosabbá a közlekedésben, ha már történt valamilyen baleset a közvetlen környezetükben. Continental célkitűzése a sérülések, koccanások és halálesetek elkerülése, melyhez szívesen csatlakozik annak érdekében, hogy a magyarok sokkal jobban odafigyeljenek a közlekedésbiztonságra.

A válogatott vízilabdázó imádja a családját, tisztában van vele, hogy a sikereiben nekik is nagy szerepük van. A lehető legtöbb időt igyekszik eltölteni feleségével és két gyermekével. A nyaralásokra többnyire autóval utaznak el, éppen ezért kiemelt figyelmet fordít az évszaknak megfelelő gumiabroncsok használatára, az optimális abroncsnyomásra, valamint a megfelelő profilmélységre.

? Nem szeretem a váratlan meglepetéseket, éppen ezért a Continental új szolgáltatási csomagját, a ContiSafe3-t is igénybe vettem, mely magában foglalja a baleset-biztosítást, az assistance mentést és a defektgaranciát is ? jegyezte meg a válogatott kapus, aki azt is elárulta, hogy az ilyen utazások alkalmával hamar megtelik a csomagtartó, és a megnövekedett súly miatt még jobban kell figyelnie az autója felkészítésére és vezetésére.

? Azért esett a választásunk Nagy Viktorra, mert személyében egy hiteles és megbízható személyiséggel hívhatjuk fel az autósok figyelmét a közlekedésbiztonságra ? hangsúlyozta Musztrai Ferenc, a Continental Hungaria Kft. marketingvezetője. Hozzátette: a Continental 1871-óta számtalan innovációt vezetett be, amelyek nagymértékben hozzájárultak a közlekedésbiztonság növeléséhez. Az úton azonban nem szabad megállni, hiszen a technológiai vállalat célja, hogy belátható időn belül nullára csökkentse a balesetek számát. ? Nem véletlenül nyár elején kezdtük el a közös munkát Nagy Viktorral. Ezekben hetekben magyarok ezrei indulnak nyaralni. Meglepő módon ebben az időszakban több baleset történik, mint télen, mert a köztudatban kevéssé van jelen az, hogy az autót nyáron fel kell készíteni a nyaralással járó megnövekedett igénybevételre ? hívta fel a figyelmet Musztrai Ferenc.

Continental Vállalat

A Continental az intelligens technológiák kifejlesztésével az emberek és az árucikkek mobilitását támogatja. Az 1871-ben alapított vállalat nemzetközi autóipari beszállítóként, abroncsgyártóként és ipari partnerként biztonságos, kényelmes, személyre szabott és megfizethető megoldásokat kínál. 2017-ben a konszern öt divíziója, a Chassis & Safety, az Interior, a Powertrain, a Tires és a ContiTech együttesen 44 milliárd euró forgalmat ért el, és jelenleg 61 országban több mint 240 ezer munkavállalót foglalkoztat. További információt weboldalunkon talál.

Continental Magyarországon

A Continental Magyarországon jelenleg öt vállalattal, hét telephelyen képviselteti magát, és közel nyolcezer munkatársat foglalkoztat. Négy divíziója (Interior, Chassis & Safety, Powertrain, ContiTech) végez gyártó- és szoftverfejlesztési tevékenységet Budapesten, Veszprémben, Szegeden, Makón, Vácott, Nyíregyházán. A Gumiabroncs divízió 1991 óta van jelen a magyar piacon értékesítési irodával és regionális abroncsraktárral.

Gumiabroncs divízió

2015-ben a Gumiabroncs divízió a világ 24 helyszínén jelen lévő termelő, fejlesztő és kereskedelmi egységei közreműködésével, több mint 49 ezer munkatárs részvételével közel 10,4 milliárd eurós forgalmat ért el. A világ egyik vezető abroncsgyártójaként a Continental a széles termék-portfóliójával, illetve a folyamatos fejlesztéseivel jelentős mértékben hozzájárul a gazdaságos és környezetbarát mobilitás fenntartásához.

Személy- és kis-haszongépjármű-gumiabroncs üzletág

A Continental Európa egyik vezető abroncsgyártója a személy- és kis-haszongépjármű-gumiabroncsok területén, valamint a világ negyedik legnagyobb gumiabroncs-gyártója a személygépjármű-abroncsok első-szerelés és utánpótlás piacán. A Continental a prémiumkategóriás abroncsok fejlesztése során a biztonságot befolyásoló tulajdonságok optimalizálására és a gördülési ellenállás minimalizálására helyezi a hangsúlyt. További információt weboldalunkon talál.

Haszongépjármű-gumiabroncs üzletág

A Continental Haszongépjármű-gumiabroncs üzletága a világ egyik legnagyobb gyártójának számít a tehergépjármű-, az autóbusz- és a speciális haszongépjármű-gumiabroncsok területén. További információt weboldalunkon talál.

Szóljon hozzá!