ZETApress

hírportál

Arculatváltás a ROCKWOOL-nál

ROCKWOOL szimbólumA világ vezető kőzetgyapot szállítója, a ROCKWOOL Cégcsoport új logóval, arculattal és szlogennel jelentkezett. Az új stratégia középpontjában a természet közeliség és az egységesítés áll ? tudatta Nagy Ákos, VM.komm Kommunikációs Tanácsadó Iroda.

A dán alapítású ROCKWOOL vállalatcsoport több mint 70 éve gyárt hőszigetelő termékeket, és a világ vezető egyik legnagyobb kőzetgyapot gyártója és forgalmazója. Az 1994 végén megalakult magyarországi leányvállalat célja a saját gyártású kőzetgyapot termékek magyarországi bevezetése volt. A cég tapolcai gyárában a mai napig is modern berendezésekkel és eszközökkel készül a hazai és a környező országok piaci igényeit kiszolgáló kőzetgyapot hőszigetelő-anyag. A non-stop gyártósorral rendelkező üzem termelésének fele Magyarországon marad, a másik felét pedig főleg Romániába, Bulgáriába és Olaszországba szállítják.

A cégcsoportunk ez év márciusában bemutatta új arculatát, új mottóját és az ehhez kapcsolódó corporate videót. Az új szimbólum egy vulkán sematikus rajzát ábrázolja. A vulkán a vállalatunk üzleti folyamataik kiindulópontja, hiszen a kőzetgyapot termékeink fő alapanyaga a vulkáni tevékenység során képződő bazaltkő. Az új szimbólum használatával célunk a természettel való kapcsolatunk folyamatos érzékeltetése. Ennek ugyanúgy része a természetes alapanyagok használata a gyártás során, vagy a környezet és a természeti kincsek védelmét egyaránt szolgáló, fenntartható termékek és megoldások alkalmazása az épületekben.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_4cNQ5p0jMo[/youtube]

Ezt a logót a ROCKWOOL Csoport minden termékcsaládjában használni fogjuk. Ez a változás egységesebbé teszi a Csoport különböző termék-portfólióit, hogy az ügyfelek számára hatékonyabban és mélyebben mutassuk be, hogyan használjuk a vulkanikus kőzet természetes erejét a modern világ gazdagítására és megváltoztatására, szembe nézve a jövő kihívásaival is. Célunk emellett a ROCKWOOL jövőbeli földrajzi terjeszkedésének támogatása is.

Az új mottó ? Tegyük gazdagabbá a modern világot a bazaltkő természetes erejével! ? azt az üzenetet közvetíti, hogy a ROCKWOOL Csoport minden leányvállalata egy közös cél érdekében dolgozik: hogy a termékeinkkel kapcsolatba kerülők életminőségének javításával gazdagítsuk a modern világot. Az arculatváltáshoz tartozó The secrets of modern living című kisfilm a modern élet támasztotta kihívásokról, és már létező, hosszú távú, fenntartható megoldásokról szól.

ROCKWOOL logoAz új stratégia megalkotásával legfontosabb célunk partnereink, ügyfeleink, üzletfeleink előtt modern, dinamikus, a saját piacán meghatározó, egységes és erős vállalatcsoport képét kialakítani. Ennek fontos része, hogy a cégcsoportunk egyes üzleti területeire vonatkozó vizuális megjelenését egységesítsük. A logók egységesedtek, az új szimbólum használatával egyértelművé vált az összetartozás. A változással további célunk volt, hogy a világszerte kilencezer embert foglalkoztató Cégcsoportunk fontosságának megfelelő szintre hozza a kommunikációját.

Az új arculat a logón kívül érinti kiadványainkat, hirdetéseink grafikai világának aktualizálását, valamint a kommunikáció hangnemének átalakítását is. A jövőben friss, modern, pozitív életérzést sugárzó, a racionálistól az emocionális megközelítés fele elmozduló kommunikációs irányvonalat fogunk képviselni. A jelenleg 170 főt alkalmazó ROCKWOOL Hungary Kft. Tapolca egyik kiemelt foglalkoztatója, és büszkék vagyunk arra, hogy az Uzsabányáról érkező magyar alapanyagból (magyar bazaltból), hazai munkaerővel készül a világhírű hőszigetelő-anyag.

Szóljon hozzá!