ZETApress

hírportál

Médiáról a kutatóközpontban

Digitalizació és új média Fehér KatalintólA minap jelent meg dr. Fehér Katalin újmédia-kutató, a BGE Kutatóközpont tudományos főmunkatársa Digitalizáció és új média. Trendek, stratégiák, illusztrációk című kötete az Akadémiai Kiadó gondozásában. Lektorálta prof. dr. Törőcsik Mária, Pécsi Tudományegyetem.

A Budapesti Gazdasági Egyetem Kutatóközpontja tegnap délelőtt tartotta A digitális trendek hatásfoka című kerekasztal-beszélgetését a Bihari utcai Közösségi térben. A beszélgetésen részt vett prof. dr. Nemeslaki András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem intézetvezető egyetemi tanára; dr. habil Horváth Dóra, a Budapesti Corvinus Egyetem tanszékvezető egyetemi docense; dr. Ságvári Bence, az MTA Társadalomtudományi Kutatóintézet tudományos munkatársa és dr. Fehér Katalin, a könyv szerzője. A beszélgetés moderátora dr. Veszelszki Ágnes nyelvész, az Eötvös Loránd Tudományegyetem BTK adjunktusa volt. Szóba került a digitális trendek megjósolhatóságának problematikája; a digitalizáció üzleti életet, társadalmi szokásokat átalakító hatásai és a digitalizáció pszichológiai és morális kérdései.

A Könyvhéten debütáló kötet alapmű a digitális trendek áttekintéséhez és megértéséhez. Egyszerre ad muníciót több szakmának ? az IT-tól a marketingig, az üzleti döntéshozástól a felsőoktatás-kutatásig és a művészetig. A szerző átfogó nemzetközi tapasztalatát kamatoztatja példáival és illusztrációival. Az olvasó végül egy hosszabb távon érvényes kötet birtokosa lehet a gyorsan változó trendek világában. Mintha mindent megírt volna a szerző a digitális médiáról és az azzal érkezett új társadalomról. Ahogy látom, mindent meg is írt, vagy ha nem, én nem jöttem rá, mi az. Hihetetlenül szórakoztató, nagyon jól demonstráló, érdekes példákkal alátámasztott magyarázatok, amiket élmény olvasni. Intellektuálisan izgató könyv ? írta Heal Edina, a Google Magyarország igazgatója a hátsó borítón.

Szóljon hozzá!