ZETApress

hírportál

Új főnök az Origo-nál

December 6-tól Komáromi Csilla Rita személyében új médiaértékesítési igazgató áll az Origo Adhouse élén. Magyarország legnagyobb online értékesítési háza olyan szakembert választott, akinek karrierje ?párhuzamos az Internettel?. A korábbi igazgató, Somogyi Péter Pál majd egy évtizedet töltött az Origo-nál, s a jövőben is az online média közelében folytatja szakmai pályafutását.

Komáromi Csilla Rita a magyar online-marketingesek első generációjához tartozik. Rá is igaz az a toposz, ami az ezredforduló környékén csatasorba állt magyar online szakemberek munkáját jellemzi: egyedül, de mindig többes számban dolgozott, hiszen sokáig ő volt egy személyben az ?internetes értékesítési csoport?.

Az új igazgatónő 2000-ben érkezett az RTL Klubhoz, itt érte őt az internetes lufi kipukkadása. A folyamatosan szűkülő infrastrukturális lehetőségrendszer, s a kereskedelmi televíziót jellemző dinamikusan emelkedő bevétel-elvárás szorításában itt harcolt meg első körben az életben maradásért, majd az Internet házon belüli presztízsének növeléséért, az ügynökségek elismeréséért, illetve a direkt hirdetők elégedettségéért. A napi munka mellett figyelte, és egy reklámműhely kialakításával szinte azonnal adaptálta a legújabb online hirdetési formákat a televízió honlapján. További értéknövelő tényező, hogy Csilla cross-médiás tapasztalatokat is szerzett, amelyek során az Internetet a képernyős, teletextes, illetve mobil platformok szinergiájába vonta be.

Komáromi Csilla Rita átigazolásával az Origo médiaértékesítési csapata egy tapasztalt, érett, széles látókörű szakembert szerzett meg 2006-ban. Az eltelt évek bebizonyították, Csilla csapatban is jó, közvetlen vezetése alatt az Origo ügynökségi sales maximálisan betöltötte a neki szánt piacvezetői szerepet. Vezetése mellett megerősödött, illetve kialakult egy hatékony étékesítési stratégia, amit a kreatív hozzáállás, az ügyfélközpontú látásmód és a szakmai kompetencia jellemez. Komáromi Csilla Rita nyitott, provokálható, következetes vezető, aki operatív környezetből érkezik, erős csapattámogatással, és akinek korábbi szakmai tapasztalatai alapján minden bizonnyal csak kedvezni fognak a Magyar Telekom interdiszciplináris kihívásai.

A most kinevezett médiaértékesítési igazgató munkáját, helyettesként segíti Pócsi Tamás, aki 2001-ben érkezett az akkori Axelero Rt.-hez, így alapító tagja és szakmai motorja a jelenlegi értékesítési csapatnak. Eddigi feladata a direkt hirdetők kiszolgálása volt, amely a legösszetettebb területe az Origo Adhouse munkájának. Az operatív szervezőmunka mellett Pócsi Tamás gondoskodott az értékesítési munka jogi, szerződéses hátterének megteremtéséről, a sales munkát támogató marketing tanácsadás kialakításáról, illetve a technikai fejlesztések koordinálásáról is. Pócsi Tamás is a feltörekvő internet-nemzedék képviselője, kinevezése egyértelműen az Origo Adhouse szakmai háttérmunkájának kiemelt támogatását szolgálja.

Az Origo Adhouse új értékesítési igazgatója, Komáromi Csilla tagja az Interactive Advertising Bureau (IAB) Magyarország kilenctagú elnökségének, amely szakmai szervezet november 18-i megalakulása óta segíti a hazai interaktív és digitális média, marketing növekedését. A nemzetközi IAB Europe fő tevékenysége a lobbizás, az iparági sztenderdek kialakítása, benchmarking és a ?best practice? tapasztalatok megosztása.

Komáromi Csilla Rita szerint az Internet, mind kommunikációs, mind értékesítési szempontból korunk főhőse. Úgy látja, most jött el az a pillanat, amikor a folyamatos fejlődés olyan súlyt ad az online brand-eknek, médiumoknak, szolgáltatásoknak, amelyek mind tartalmilag, mind arculatilag éppen olyan sérthetetlenek lesznek, mint a médiavilág régi szereplői.

A tízesztendős Origo Zrt. ? melynek nevében december elsejétől nincs szögletes zárójel, és nagybetűvel kezdődik a cégnév ? Magyarország meghatározó interaktív és multiplatform tartalomszolgáltatója a látogatottság és a hirdetési bevételek tekintetében egyaránt. Piacvezető portfoliójába tartozik a többi között az origo hírportál, a freemail levelezőrendszer, az iWiW közösségi portál, az OK.hu kereső és a Videa video-megosztó. Az origo portált 3,6 millió, míg az iWiW közösségi portált hárommillió látogató keresi fel havonta. Az Origo Zrt. a Magyar Telekom Csoport tagja.

Szóljon hozzá!