ZETApress

hírportál

Megújul a Dove

Új variánssal bővül a Dove MEN+CARE termékcsalád. A tavaly áprilisban bevezetésre került Dove MEN+CARE termékcsalád új, igazán férfias illattal bővül és a termékek csomagolásaira felkerült design csíknak köszönhetően még látványosabb a variánsok különbözősége.

A Dove számára a 2011-es év a megújulás éve lesz. A fejlesztés a férfi termékvonalat is érinti: rögtön az év elején egy új variánssal bővült a portfólió. Az új Aqua Impact termékcsalád élénkítően fűszeres, friss illatával teszi igazán ellenállhatatlanná használóját. A Dove MEN+CARE Aqua Impact tusfürdő a többi tusfürdőhöz hasonlóan MICROMOISTURETM technológián alapuló formulát tartalmaz, amely klinikailag bizonyítottan hatékony a bőrszárazság ellen. Az izzadásgátló dezodor és stift hatékonyan száll szembe az izzadással, miközben segít védeni a bőrt az irritációtól.

Az Aqua Impact termékcsalád a következőkből áll: Tusfürdő testre és arcra, izzadás-gátló dezodor és izzadás-gátló stift. További fejlesztés, hogy az összes MEN+CARE termék csomagolására egy új design elem került. Ennek a termékcsalád színével megegyező csíknak köszönhetően még látványosabb a variánsok megkülönböztetése. A tusfürdőkön a MICROMOISTURETM logó kapott helyet, míg a dezodorok 48 órás hatékonyságát, a 48 h-t szintén egy feltűnő színes csík jelzi. A márka ezzel az innovációval a könnyebb azonosítást és termékmegtalálást teszi lehetővé fogyasztói számára.

A MICROMOISTURE? technológia

Ezt az egyedi technológiát kifejezetten a MEN+CARE termékek számára fejlesztették ki a Dove szakemberei. Klinikai tesztek igazolják, hogy a MICROMOISTURE? technológiával készült tusfürdők felveszik a harcot a bőr szárazságával. Kíméletesen tisztítanak, így a tusolás során nem szárítják ki a bőrt, használat közben nem keltenek zsíros érzést. Ez a kiváló, könnyen leöblíthető formula frissességet biztosít a férfiaknak ? száraz vagy kényelmetlen érzet nélkül.

Dove MEN+CARE termékek

Számos férfikozmetikum meglehetősen durva lehet a bőrhöz, kiszáríthatja azt, amely gyakran a nem megfelelő termékhasználatból fakad. A Dove megalkotta a kifejezetten a férfiak számára kifejlesztett MEN+CARE termékcsaládot, amely kellemes érzést nyújt a férfiak bőrének anélkül, hogy a hatékonyságról és a felfrissülésről le kellene mondaniuk.

A Dove MEN+CARE tusfürdői MICROMOISTURETM technológián alapuló formulát tartalmaznak, amely klinikailag bizonyítottan hatékony a száraz bőr ellen: AQUA IMPACT Tusfürdő ? élénkítően fűszeres és friss illattal, tengeri ásványokkal; EXTRA FRESH Tusfürdő ? hűsítő összetevővel és élénkítő illattal; CLEAN COMFORT Tusfürdő ? lágy formula tiszta, üde illattal; DAILY PURIFYING Tusfürdő ? tisztító gyöngyökkel és hagyományos illattal. A termékek ajánlott fogyasztói ára 699 forint.

A Dove MEN+CARE termékcsalád hatékony izzadás-gátló dezodorai eredményesen lépnek fel az izzadás ellen, mégis kíméletesek a bőrhöz. Ezek a dezodorok ötvözik az izzadás-gátló összetevőket az 1 rész hidratálókrémmel a kellemetlen érzés elkerülésének érdekében. A végeredmény: hatékony védelem az izzadás, a kellemetlen szagok és a kényelmetlen bőrérzet ellen.

A Dove MEN+CARE izzadás-gátló dezodor család többféle illatban kapható: AQUA IMPACT variáns ? élénkítően fűszeres, friss illattal: Izzadás-gátló dezodor, izzadás-gátló és stift dezodor. EXTRA FRESH variáns ? egy élénkítő illat az egész napon át tartó frissességért: izzadás-gátló dezodor és izzadás-gátló golyós dezodor. CLEAN COMFORT variáns ? egy tiszta, finom illat a mindennapi kellemes érzésért: izzadás-gátló dezodor. izzadás-gátló golyós dezodor és izzadás-gátló stift dezodor. ENERGY SPICE variáns? egy fás, fűszeres illatkompozíció, amely 48 órás védelmet nyújt Izzadás-gátló dezodor. A termékek ajánlott fogyasztói ára: 749 forint.

Az Unilever Magyarországon

Az Unilever küldetése a Vitalitás. A vállalat világszerte azért dolgozik, hogy az emberek jól érezzék magukat a bőrükben, és teljesebb életet élhessenek. Naponta 160 millió alkalommal valahol valaki Unilever terméket választ. A vállalat a világ egyik legjelentősebb márkás fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, amely 98 országban mintegy 300 ezer embert foglalkoztat. A cég világszerte több mint 400 márkával van jelen az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek piacán.

A 120 éve működő Unilever hazai leányvállalata 1991-ben jött létre. Az Unilever Magyarország Kft. a csehországi, a szlovákiai, a szlovéniai, a horvátországi és a boszniai vállalatokkal együtt a Közép-Európa Régió cégcsoport része, budapesti központtal. Az Unilever Magyarországon három gyárral rendelkezik: a Nyírbátori Háztartásvegyipari és Kozmetikai Gyárral, a Veszprémi Jégkrémgyárral és a Röszkei Élelmiszergyárral. A cég árbevétele 2008-ban elérte a 76 milliárd forintot. Az Unilever Magyarország Kft. 450 munkavállalót foglalkoztat. A gyárakkal együtt az Unilever dolgozóinak száma Magyarországon 970 fő.

Az Unilever főbb tevékenységei Magyarországon

Jégkrémek gyártása és forgalmazása, margarin forgalmazása, mustár, ketchup, majonéz forgalmazása, levesporok és ételízesítők gyártása és forgalmazása, tisztítószerek gyártása és forgalmazása és testápolószerek gyártása és forgalmazása. Az Unilever Magyarországon forgalmazott márkái élelmiszer üzletágban: Knorr, Delikát8, Bertolli, Flora, Globus, Rama, Delma, Lipton. Háztartásvegyipari- és kozmetikai üzletágban: Cif, Domestos, Dove, Signal, Amodent, Coccolino, Baba, Axe, Rexona. Jégkrém üzletágban: Algida, Magnum, Carte D?Or, Krémkönnyű.

Szóljon hozzá!