ZETApress

hírportál

Új marketingigazgató a McDonald?s-nál

Augusztus elsejétől az osztrák Jörg Pizzera tölti be a legnagyobb hazai gyorsétterem-lánc marketingigazgatói pozícióját. Feladata lesz a jelenleg 100 étteremből és 34 McCaféból álló magyarországi McDonald?s marketingstratégiájának kialakítása és a marketing csapat vezetése ? tudtuk meg sajtósaiktól.

Jörg Pizzera 35 éves, egy gyermek édesapja. Angolul és németül beszél, szabadidejében szívesen síel, hegyet mászik és teniszezik. Simkó Lászlót váltja a poszton, aki az elmúlt 3 évben irányította a gyorsétterem-lánc marketing tevékenységét.

Jörg Pizzera a grazi Karl Franzens Egyetemen végezte közgazdasági tanulmányait. Karrierjét Ausztriában, az Unilevernél kezdte, ahol többek között az Eszkimo/Iglo márkák kampányain dolgozott. Élelmiszeripari tapasztalatinak birtokában, a vezető márkákért felelős termékcsoport menedzserként tevékenykedett a Bacardi-Martininél, 2003 és 2006 között. 2006-ban kezdett dolgozni az Aranyívek alatt, marketing menedzserként, Ausztriában.

Három évvel később az osztrák McDonald?s marketing osztályának igazgatójává nevezték ki. Nevéhez fűződik az elmúlt évtized legsikeresebb osztrák termékbevezető kampánya: irányítása alatt kedvelték meg nyugati szomszédaink a McWrap-et, amely új terméke a hazai McDonald?s kínálatnak is. A szakember augusztus elsején kezdte meg munkáját a magyar leányvállalatnál. A távozó marketingigazgató, Simkó László a jövőben saját vállalkozására koncentrál.

Szóljon hozzá!