Igazgatóváltások
Új marketing- és sales-igazgató az Árukeresőnél Májustól Rácz István tölti be a Árukereső Kft. marketingigazgatói pozícióját. Korábban az Árukeresőnél nem volt hasonló poszt ? létrehozását az ár-összehasonlító oldal dinamikus növekedése tette szükségessé.
Rácz István PR és marketing stratégiai és koordinációs feladatokat lát el az Árukereső csoporthoz tartozó öt országban ? így Magyarországon, Bulgáriában, Romániában, Törökországban és Portugáliában ? tudatta Nagy Lilla, Avantgarde Group.
Célunk, hogy tudatos márkaépítéssel és a social media csatornák integrálásával tovább növeljük az Árukereső népszerűségét és látogatottságát ? mondta Rácz István. A szakember a szolnoki Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, az Árukeresőhöz a Sanomától érkezett, ahol a kiadóhoz tartozó ár-összehasonlító oldalak főszerkesztője volt.
A sales-igazgatói poszton is változás történt: az Árukereső hirdetési vezetője januártól Palocsay Géza. Az Árukereső.hu Kft. új sales-igazgatója a marketing igazgatóhoz hasonlóan felelős a csoporthoz tartozó valamennyi ország munkájáért. A szakember a Szent István Egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémia vállalkozásszervező közgazdászaként 2002-ben szerzett diplomát. Palocsay Géza szintén a Sanomától érkezett, ahol online hirdetési igazgatói pozíciót töltött be.
Az Árukereső.hu
A portál Magyarország piacvezető ár-összehasonlító oldala. Az oldal célja, hogy gyorsan, biztonságosan kapcsolja össze a vevőket az online boltokkal. Az Árukereső segít megtalálni a keresett terméket a legjobb ár-érték arányban, a web-boltoknak pedig növeli az internetes látogatottsági és értékesítési forgalmát. Az Árukereső.hu Kft. Romániában, Bulgáriában, Törökországban és Portugáliában is működtet partner oldalakat. A látogatók száma az öt országban havi szinten eléri a négymillió főt.