ZETApress

hírportál

Célban a XV. Coop Rallye

Siófokon zárult a jubileumi Coop Rallye programja. Az idén 15. alkalommal megrendezett program Nyugat-Magyarországot járta körbe – tudatta Jaczenkó Gábor PR menedzser. A keddi nyitó sajtótájékoztató idekattintva olvasható.

A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. csapata nyerte a 15. alkalommal megrendezett, jubileumi Coop Rallye-t, amelynek záró díjátadójára tegnap este került sor Siófokon. A szakmai rendezvény ebben az évben Magyarország nyugati felén látogatott meg hat meghatározó élelmiszeripari gyártó- és forgalmazó céget, valamint két COOP tagvállalatot. A 2006-ban elindított, a minőségi, magyar élelmiszer-előállítást és termékeket népszerűsítő szakmai program eredetileg tavaly jubilált volna, azonban akkor a rendezvényt a járványhelyzet miatt el kellett halasztani.

Az immáron 15. alkalommal megrendezett Coop Rallye+t a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. csapata nyerte, míg az Agrárminisztérium különdíját a Sole-Mizo Zrt. csapata kapta meg. A szakmai program alkalmával a több mint 105 autóból álló mezőny – három médiabusz kíséretében – nyolc állomást látogatott meg, több mint 800 kilométert autózva Magyarország nyugati tájain. A versenyen kétszázötvenen vettek részt, akik hazai élelmiszeripari, kiskereskedelmi, szolgáltató és médiacégeket képviseltek. A résztvevők a hazai élelmiszer-kereskedelmi piacon évi mintegy kétezer-milliárd forintot kitevő termékértékesítést, és a COOP Csoporttal együtt több mint ötvenezer munkavállalót képviselnek.

A mára már hagyományossá vált rendezvényen élelmiszer-feldolgozó cégeket mutatnak be a résztvevőknek azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet a hagyományokra épülő innovatív hazai élelmiszer-előállítás értékeire, és a magyar termékek vásárlásának fontosságára. Az idei Coop Rallye során a résztvevők két húsüzemet, egy tejüzemet, egy tésztagyártó üzemet, egy állateledelgyártó üzemet, egy pincészetet és két COOP szupermarketet kerestek fel.

Az eseményre – ahogy minden évben – az Agrárminisztérium támogatásával került sor, dr. Nagy István tárcavezető pedig a hagyományoknak megfelelően vállalta a rendezvény fővédnöki szerepét. A kétnapos verseny záróeseményén a miniszter kiemelte: a hazai agrárium és élelmiszeripar, vagyis a termelő, a feldolgozó és a kereskedelmi szektor vállalkozásai a termőföldtől az asztalig szlogen jegyében biztosítani tudták az ország mindennapos biztonságos ellátását a koronavírus-járvány időszakában is.

Köszönet és hála azért, hogy a Coop Rallye 15 éve arról szól, hogy a hazai élelmiszeripari termékekre, termelőkre irányítja a média, és ezen keresztül a fogyasztók figyelmét – mondta az agrárminiszter, aki a hazai élelmiszeripar érdekében az elmúlt 15 évben végzett kiemelkedő teljesítmény elismeréseként oklevelet adott át az üzletlánc számára, amit a Co-op Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke vett át. Pekó László a díj átvételekor kihangsúlyozta, hogy a COOP és az Agrárminisztérium céljai közösek. Kiemelte: a magyar termékhez magyar alapanyag, magyar munkaerő szükséges, illetve olyan vállalkozás, amely adót fizet és jövedelmet ad.

Az igazgatóság elnöke egyben köszönetet mondott a Coop Rallye résztvevőinek, a szervezőknek, valamint a média képviselőinek, amiért a maguk eszközeivel támogatják a szakmai program célkitűzéseit, és népszerűsítik a magyar termékeket. Elismeréssel szólt arról, hogy az idei verseny állomásaiként szolgáló cégek a tavalyi halasztás után egy évvel is vállalták a rallye résztvevőinek vendégül látását.

A Coop Rallye-t a COOP üzletlánc 2006-ban rendezte meg első alkalommal. A teljes egészében magyar tulajdonú kereskedelmi lánc rendezvénysorozata több ízben is kiérdemelte az Érték és Minőség Nagydíjat. A rallye az idei programjaival immáron 127 hazánkban működő vállalkozást mutatott be, és szinte a teljes FMCG szektor támogatását tudhatja maga mögött.

A kerek évforduló apropóján jubileumi elismeréseket adott át dr. Nagy István és Pekó László a rally legelkötelezettebb, legtöbb alkalommal résztvevő vagy házigazda állomást biztosító beszállító partnerei számára, megköszönve aktív szerepvállalásukat a hazai termékek népszerűsítésében. Az elismeréseket a Coca-Cola HBC Magyarország Kft., a FrieslandCampina Hungária Zrt., a Gyermelyi Zrt., a Nestlé Hungária Kft., a Pick Szeged Zrt., a Sole-Mizo Zrt., a Unilever Magyarország Kft., a Univer Product Zrt., Zwack Unicum Nyrt.

Szóljon hozzá!