Mobilos bankolás
Az MKB Bank megújította androidos mobilfizetési szolgáltatását. Az MKB Bank ügyfelei számára már elérhető a bank megújult mobilfizetési szolgáltatása, melynek különlegessége, hogy a szolgáltatás fejlesztése a felhasználói visszajelzések beépítésével valósult meg.
A mobilalkalmazásba integrált fizetési megoldás mostantól gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb, ráadásul hamarosan a bank ATM hálózatával összeköttetésben is új funkciók vehetők majd igénybe – tudatta az MKB Bank Sajtó.
Az MKB Bank annak idején a hazai piacon elsők között vezette be a mobilfizetéses szolgáltatását, melynek megújításában a bank ügyfelei ezúttal kulcsszerepet kaptak. Visszajelzéseik alapján ugyanis a fizetés, az eddigiektől eltérően, mostantól nem az okos-telefon külön digitális alkalmazásában történik, hanem integráltan, egy alkalmazásban: a felhasználók – a bankkártyájuk mobilappos digitalizációját követően – készülékük bankkártyás fizetőterminálhoz történő érintésével tudnak fizetni.
Az új lehetőség előnye, hogy a fizetéshez nem szükséges semmilyen alkalmazásba belépni. Elegendő feloldani a készülék képernyőzárát, így a POS bankkártyás fizetési terminálok – hasonlóan egy paypass-os bankkártyához – automatikusan érzékelik a készüléket és levonják a megfelelő összeget. Mindez gyors, egyszerű és kényelmes fizetési élményt, valamint a maximális biztonságot garantál.
A szolgáltatás kezdetben a fő-kártyabirtokos ügyfelek számára lesz elérhető, de a jogosultságot hamarosan a társ-kártyabirtokosokra is kiterjesztjük. Emellett az MKB megújuló ATM hálózatán hamarosan az érintésmentes fizetéshez hasonlóan lehet majd készpénzt is felvenni.
– Nagyon büszke vagyok arra, hogy az ügyfeleink visszajelzéseit beépítve újítottuk meg mobilfizetési szolgáltatásunkat. Már a tavalyi évünket is a digitális megoldások, szolgáltatásaink megújítása jellemezte, de idén is számtalan újdonsággal készülünk – mondta Pereczes János, az MKB Bank Nyrt. digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgatója. Bővebb infók idekattintva olvashatók.