ZETApress

hírportál

Nem kapcsol ki az E.ON!

Kikapcsolási moratóriummal segít a veszélyhelyzetben az E.ON. Egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot az áramszolgáltató. A moratórium 13-án pénteken lépett életbe és visszavonásig érvényes – tudatták sajtósaik.

Az E.ON mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre. A vállalat célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja.

A vállalatcsoport ezért azonnali hatállyal felfüggeszti lakossági ügyfeleinél a tartozás miatti kikapcsolásokat. Az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal kíván hozzájárulni ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden ügyfele számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás. A kikapcsolási moratórium az E.ON Energiakereskedelmi Kft-vel (egyetemes szolgáltató) szerződésben álló lakossági ügyfeleket érinti. A vállalás a nem lakossági, illetve más energiakereskedővel szerződésben álló ügyfelekre nem vonatkozik.

Bezárnak az ügyfél-szolgálatok

Ideiglenesen szünetelteti holnaptól a személyes ügyintézést ügyfél-szolgálati irodáiban az E.ON. Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfél-szolgálati irodájában felfüggeszti a személyes ügyintézést az energiaszolgáltató, ezzel is hozzájárulva a koronavírus magyarországi terjedésének megakadályozására tett kormányzati lépésekhez. Az ügyfelek 16-án hétfőtől a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy emailcímen intézhetik ügyeiket. A döntés visszavonásig érvényes.

Az E.ON mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre. A társaság célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja a kihirdetett veszélyhelyzet idején. Ezért az eddig megtett óvintézkedések mellett hétfőtől ideiglenesen felfüggesztik a személyes ügyintézést az E.ON valamennyi ügyfél-szolgálati irodájában.

Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és a jelenlegi helyzetben biztonságosabb az ügyintézés, amely a következő időszakban az E.ON digitális platformjain, azaz telefonon, emailcímen és online lesz elérhető. Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, s ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfél-szolgálaton, ahol az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők: mérőállás diktálás, számla- és egyenlegmegtekintés, számlabefizetés, e-számlára váltás, értesítés tervezett üzemszünetekről. A hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében kérik ügyfeleik együttműködését, hogy a következő időszakban a telefonos ügyfél-szolgálatot csak sürgős esetben keressék!

Szóljon hozzá!