ZETApress

hírportál

Díjátadás a Keletinél

A vállalati felelősségvállalás hazai élvonalában a L’Oréal Magyarország. Tegnap este a Rákóczi úti Hotel Hungária City Centerben gálavacsorán adták át az idei CSR Hungary Díjakat.

A vállalati felelősségvállalás egyik legrangosabb hazai elismerésében részesült a L’Oréal Magyarország. A CSR Hungary Díj 12. ünnepélyes díjátadóján idén három díjjal is gazdagodott a vállalat. A belső CSR megoldásaiért, a L’Oréal -UNESCO A Nőkért és a Tudományért magyar ösztöndíj elnevezésű programért tüntették ki a céget, de társadalmi tevékenységéért egy különdíjat is elnyert a kozmetikai óriás.

Azok a hazai vállalatok pályázhattak az önkéntes, 2 éves védjegy-használati programmal járó elismerésre, akik kiemelkedő teljesítményt nyújtottak a társadalmi felelősségvállalás témakörében. A CSR Hungary immáron 12. alkalommal adta át az elismerést a legkiemelkedőbb CSR tevékenységeket folytató cégeknek. A kitüntetést csak azok kaphatták meg, akik a vállalati felelősség alapelveit beépítették szervezetük működésébe.

A Bíráló Bizottság tagjai többek között a Közös ügyek – Közös felelősségek kategóriában díjazták a L’Oréal Magyarország a L’Oréal – UNESCO A nőkért és a tudományért ösztöndíjprogramját. Ennek kapcsán az elmúlt 17 évben 47 magyar kutatónő részesült az ösztöndíjban, a vállalat eddig több mint 60 millió forintot osztott szét a magyar kutatónők között. Az alapítók törekvése a díj megalapításakor az volt, hogy a tudománnyal foglalkozó hölgyeket minél többen megismerjék – ezzel is támogatva karrierjüket.

A Belső CSR megoldások kategóriában azokat a vállalatokat díjazták, amelyek a munkatársaikat helyezték a középpontba, hangsúlyozva a munka-magánélet egyensúlyát és az egészségmegőrzés fontosságát. A L’Oréal munkavállalói jóllétét és érzékenyítését elősegítő tevékenységeivel ebben a kategóriában is kiemelkedett. Különdíjban részesítettek 4 hazai vállalatot, köztük a L’Oréal Magyarországot is a társadalmi szerepvállalásáért.

Minden tiszteletet megérdemelnek azok a vállalatok, amelyek komolyan veszik és lelkesen végzik ezt a tevékenységet. A CSR Hungary elismeréseként 12 éve jutalmazzuk a legjobbakat, és már csaknem 250 vállalkozás pályázott önkéntes védjegy-használati programunk keretében. Nem csak más kudarcából, hanem más sikeréből is tanulhatunk és ösztönözhet a jobbra – mondta Takács Júlia, a CSR Hungary ügyvezető igazgatója, a Magyar Üzleti Felelősség Díj, a CSR Hungary Díj alapítója az elismerés kapcsán.

A L’Oréalról

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfóliójában 36 sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2018-ban 26,9 milliárd eurós forgalmat generált és 82.600 munkavállalót alkalmaz világszerte.

A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikk piac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, saját márkaboltok, illetve webshopok. Kutatás és fejlesztés, valamint egy 3885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal fenntarthatósági elköteleződése, a Sharing Beauty With All ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.

Szóljon hozzá!