Ezrek a nyílt napon
Szűkülő munkaerőpiac, növekvő tanulási kedv. Így foglalható össze az a tendencia, mely fiataljainkat jellenzi. Ennek tudható be, hogy délelőtt nagy sikerrel lezajlott a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola ötödik, egyben a február 15-ei jelentkezési határidő előtti utolsó nyílt napja.
Az ősszel induló képzésekről összesen több mint háromezer tanulni szándékozó érdeklődött a BKF-en, amely szám az előző évinek többszöröse. Nemzetközi statisztikák azt igazolják, hogy a gazdasági válság, a munkaerőpiac szűkülése arra ösztönzi az embereket, hogy a kivárás időszakát tanulással töltsék.
A trendet a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) első kézből tapasztalja, hiszen a kommunikációban eddig is piacvezető főiskola nyílt napjai soha nem látott érdeklődéssel zajlottak. Az érdeklődés nyilván annak is szólt, hogy a BKF nemrégiben egyesült a Heller Farkas Főiskolával, mellyel az ország legnagyobb magánkézben lévő felsőoktatási intézménye jött létre több, mint 6200 hallgatóval.
A turizmus alapképzés ebben az évben a legnépszerűbb szak volt Magyarországon, a Heller Főiskola turizmus alap- és mesterképzései pedig az ország legerősebbjei között voltak. Ezek a szakok mostantól a BKF új turisztikai és gazdasági karán élnek tovább. Nagy érdeklődést váltott ki a leendő hallgatókból, hogy szeptemberben öt művészeti alapképzés: a mozgóképkultúra, a fotográfia, a média design, a tervezőgrafika és a kameraman szak is elindul a Főiskolán. Az új képzésekre közel ezren voltak kíváncsiak.
A Kommunikációs és Művészeti Kart vezető Kepes András dékán olyan tanári gárdával csábítja a fiatalokat, amelynek tagjai között van Gőbölyös Luca, Gárdos Péter, Július Gyula, Oláh György, Pásztor Erika Katalina, Bereményi Géza, Szabó Gábor, Gulyás Buda is ? tudatta Csúcs Krisztina kommunikációs menedzser.