ZETApress

hírportál

Sokat tett a Lidl a Pilisért

Lidl csemeteültetésA Lidl a Pilisért kampány lett az év legzöldebb jó cselekedete. A Lidl Magyarország pilisi erdők újjászületését támogató akciója lett a Legzöldebb Jó Cselekedet 2015-ben. Az elismeréssel az áruházlánc természeti környezetéért végzett felelős és példamutató gyakorlatát díjazta a 3 Jó Cselekedet szakmai verseny zsűrije.

A 3 Jó Cselekedet immáron második alkalommal hívta versenyre az ország vállalatait, hogy azok megmutassák, mely három, társadalmilag felelős gyakorlatot valósítottak meg az elmúlt évben a fenntarthatóság jegyében. A kezdeményezés célja, hogy a legzöldebb, legmeghatóbb, legnagyvonalúbb és legkreatívabb cselekedetekért járó díjakkal ne csak elismerjék, hanem ösztönözzék is a piaci szereplőket a felelős működésre ? tudatta Tőzsér Judit PR vezető.

Idén a verseny Legzöldebb Jó Cselekedet-kategória fődíját a Lidl Magyarország, pilisi erdők jégkár utáni helyreállítását támogató programja érdemelte ki. A széles társadalmi összefogáson alapuló, a természeti környezet védelmét célzó akció keretében a vállalat 25 millió forint támogatást gyűjtött, mely egymillió csemete beszerzését ? az újraerdősítésre szoruló 100 hektárból ? mintegy 60 hektárnyi erdő teljes megújítását biztosította. A helyreállításban a vállalat munkatársai is részt vettek, több ezer facsemetét ültettek el a Valkói Erdészet sérült erdőterületein.

? A Lidl Magyarország számára kezdettől fogva kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, a vállalat mindennapi működésében alapvető szempontként érvényesül a fenntarthatóság. Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a széles vásárlói támogatással megvalósuló kezdeményezésünkkel segíthettünk, s külön öröm számunkra, hogy ezt a példaértékű programot a hazai szakma is elismeri ? mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője. A rangos díjat Dr. Göndöcs Zsigmond, a Magyar Vöröskereszt elnöke, Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője és Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője ítélte meg az áruházláncnak.

A Lidl Magyarország

Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és közel négyezer munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.

Szóljon hozzá!