ZETApress

hírportál

A Lidl Adventi Meselánca

Országszerte összesen 254 ezer 852 ember csatlakozott a Lidl Magyarország egyedülálló Adventi Meselánc kampányához. A kezdeményezés célja az volt, hogy a szeretet ünnepe alkalmából, vásárlóival összefogva egy különleges karácsonyi mesét ajándékozzon a gyermekeknek az áruházlánc ? tudtuk meg sajtósaiktól.

Aranyvasárnap ért véget a Lidl Adventi Meselánc felelősségvállalási kampánya, melynek keretében a vállalat arra kérte vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A kezdeményezés nagy sikerrel zárult, a különleges meselánchoz országszerte több, mint 254 ezren ? ebből 156 ezer vásárló a boltokban kihelyezett ajándékdobozok által, 98 és félezren pedig a Lidl Facebook-oldalán elérhető applikáció segítségével csatlakoztak, összesen 256 ezer 394 szóval. A leggyakoribb, legtöbbször beküldött szó a szeretet, család és boldogság kifejezések voltak. Az online résztvevők ? akik között volt olyan, aki 8-10 szót is elküldött ? automatikusan 10 forinttal is támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel! programját.

A kampány eredményeképpen, az áruházlánchoz eljuttatott, legnépszerűbb kifejezések által megszületett a Lidl és az ország adventi meséje. A történettel a vállalat hátrányos helyzetű gyermekeket szeretett volna elsőként megajándékozni, ezért a mesét ma a Hűvösvölgyi Gyermekotthon lakói hallgathatták meg először, Elek Ferenc színművész tolmácsolásában. A mesedélutánon a gyerekek a legkedveltebb szavakkal dekorált karácsonyi díszekkel, mézeskalácsokkal öltöztették fel az ajándék fenyőfát, a program keretében sor került a meselánc online csatlakozói által összegyűjtött, összesen egymillió 210 forintos adomány átadására is.

A támogatást a Lidl Magyarország képviseletében Tőzsér Judit PR vezető nyújtotta át Berta Klárának, a Gyermekétkeztetési Alapítvány kommunikációs vezetőjének. Az egymillió forintos segítség 22 hátrányos helyzetű gyermek féléves, a hétvégékre és iskolaszüneti napokra vonatkozó egyszeri meleg-ételellátását biztosítja. ? Nagyon örülünk a rendhagyó kezdeményezés sikerének, nem számítottunk rá, hogy ennyi ember csatlakozik az akcióhoz. Köszönjük mindenkinek, aki elküldte nekünk a legkedvesebb, karácsonyhoz köthető szavát, melyből megszületett ez a gyönyörű történet. Külön öröm számunkra, hogy a mese mellett további egymillió forinttal is segítséget tudunk nyújtani hátrányos helyzetű gyermekeknek ? mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.

A hazai felmérések azt mutatják, hogy sajnálatos módon a meseolvasás nem része a rendszeres otthoni programoknak. Az Ipsos 2011-es kutatásai szerint a szülők egyharmada hetente sem mesél kisgyermekének, pedig tudjuk, hogy a mese valódi lelki táplálék a kicsik számára. A Lidl Magyarország országos összefogáson alapuló Adventi Meselánc kampánya a figyelemfelhíváson túl szeretne ezzel a ?mesés? ajándékkal segítséget nyújtani a szülőknek és a gyermekeknek egyaránt. A különleges karácsonyi történet már elérhető az áruházlánc honlapján annak érdekében, hogy minél többekhez eljuthasson, akár már szenteste, egy meghitt, közös családi program keretében.

A Lidl Magyarország

Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és közel négyezer munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek több mint 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.

Szóljon hozzá!