Mindenki ebédel!
A P&G a Lidl-lel együttműködésben ötmillió forinttal támogatja az éhező gyerekeket. Lezárult a Procter & Gamble és a Lidl közös, a vásárlókat is mozgósító adománygyűjtő akciója ? tudtuk meg délelőtt az állatkerti Barlangteremben.
A két jótékony vállalat a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel-programjához csatlakozva ötmillió forinttal támogatja 4 település ? Veszprém, Balatonfőkajár, Nádasdladány és Tiszaigar ? rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosítja fél évre a meleg-ételellátást. Az adományozók emellett különleges Mikulás-partival kedveskedtek a gyerekeknek: egy felejthetetlen napot tölthettek a Fővárosi Állat- és Növénykertben a kampány két nagykövetével, Oláh Gergő énekessel és Berki Krisztián olimpikonnal.
A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket ? többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat ? vásároltak 2014 szeptemberében és októberében, minden termék után 10 forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait. Az összegyűlt pénzből támogatott családok kiválasztása pályázati úton történt, melyet a Gyermekétkeztetési Alapítvány a Mindenki ebédel-program keretében írt ki.
A kampány lezárultával ma személyes és kötetlen esemény keretében adták át a Procter&Gamble és a Lidl vezetői a Gyermekétkeztetési Alapítvány képviselői számára az ötmillió forintos támogatást jelképező szimbolikus csekket. Az eseményen részt vett Berki Krisztián Európa-, világ- és olimpiai bajnok tornász, valamint Oláh Gergő énekes, a népszerű X?Faktor 3. évadának győztese, a kampány két nagykövete. A teremben rendhagyó módon az a 112 hátrányos helyzetű gyerek is helyet foglalt, akiknek a tányérjába a támogatásnak köszönhetően fél évig biztosan kerül majd meleg étel. A jótékony vállalatok fontosnak tartották, hogy a hosszú távú segítség mellett egy élménydús nappal is kedveskedjenek a gyerekeknek Mikulás közeledtével. Oláh Gergő egy mini koncerttel lepte meg a gyerekeket, akik ezután személyesen a két példaképtől vehették át Mikulás-csomagjaikat, és megismerkedhettek a Budapesti Állatkert összes lakójával.
? Ma Magyarországon még mindig közel húszezer gyermek éhezik. Ahhoz, hogy ez a szám jelentősen csökkenjen, nélkülözhetetlen az olyan felelős vállalatok szerepvállalása, mint a P&G és a Lidl. Nagyon hálásak vagyunk, hogy felismerték az ügyünk fontosságát és támogatják céljainkat ? mondta el a Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke. A szervezet 1993-as alapítása óta azért dolgozik, hogy hazánkban a legszegényebb körülmények között élő gyermekek rendszeresen megfelelő és elegendő táplálékhoz jussanak. ? Óriási ajándék a gyerekek számára, hogy az ünnepek közeledtével egy ilyen felejthetetlen napot tölthettek a fővárosban, és a két nagykövettel, Gergővel és Krisztiánnal is személyesen megismerkedhettek. Mindketten nehéz körülmények közül indultak, ám mára fantasztikus eredményeket értek el ? ők azok, akik erőt adhatnak és példaként szolgálhatnak ezeknek a gyerekeknek a jövőbeni sikereikhez. Ezt külön köszönjük a P&G-nek és a Lidl-nek ? hangsúlyozta Király Gábor.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YdkJpLc3HBM[/youtube]
A nagykövetekkel nem csupán a záró esemény alkalmával, de a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, interjúkban, illetve a programot népszerűsítő, Sikeréhség című online kisfilmben is találkozhattak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezett vissza a nehézségekre, és felhívták a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.
A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként a jövőben is fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé. A P&G termékeit naponta közel ötmilliárd ember használja világszerte. A vállalat portfóliójába olyan elismert, minőségi és vezető márkák tartoznak, mint az: Always?, Ambi Pur?, Ariel?, Duracell?, Jar?, Gillette?, Head & Shoulders?, Lenor?, Oral-B?, Pampers?, Pantene?, Tide?, vagy a Wella?. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte.