ZETApress

hírportál

BKK-ügyfélközpontok Pesten

Vitézy Dávid vezérigazgató, BKKÚj ügyfélközpontokat nyitott meg Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója Kőbánya-Kispesten és a Ferenciek terén, az Észak-déli M3 Metróvonal állomásain. A BKK új, európai színvonalú integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontjaiban a közlekedéssel kapcsolatos minden ügy elintézhető.

Mindkét új ügyfélközpont a fővárosi utasok kiszolgálásán túl turisztikai szempontból is kiemelt fontosságú: a Kőbánya-Kispesten található a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közelsége miatt a hazánkba érkező turistáknak is segítséget nyújt, míg a Ferenciek terén lévőt a belvárosi látványosságok és a Váci utca közelsége teszi turisztikailag kiemelt fontosságúvá. A jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanasz-kezelés, MOL Bubihoz fűződő ügyintézés és általános utastájékoztatás mindenütt elérhető, intézhető.

A Kőbánya-Kispest M metróvégállomáson megnyílt ügyfélközpontban három pultnál várják ügyfeleiket hajnali 05:30 és este 22 óra között a korábban pénztárként is üzemelő, a metrókijáratnál lévő felüljárón létrehozott új központjukban. A Fővárosi Önkormányzat és Belváros-Lipótváros V. Kerület Önkormányzatának együttműködésével a Ferenciek terén idén megújult az aluljáró, ahol lehetőség nyílt új BKK Ügyfélközpont kialakítására. A Ferenciek terén két munkatársuk szolgálja ki ügyfeleiket reggel 05:30 és este 22 óra között.

Az új ügyfélközpontokkal megoldhatók az eddigi nehézkes, időnként hosszú sorban állással együtt járó jegyvásárlási és ügyintézési problémák. Az ideérkezőket ügyfélhívó segítségével sorszám szerint szolgálják ki, az új rendszer ezért jóval gördülékenyebb és hatékonyabb. Az ügyfélközpontok a turistáknak is nagy segítséget jelentenek: információval látják el őket a főváros közlekedési hálózatáról, az ideérkezők ezért könnyebben tudnak tájékozódni Budapesten. A fővárosban az évtizedek óta megszokott jegyárusító ablakok helyett a jelenleg sorra nyíló ügyfélközpontjaik munkatársai színvonalas és kényelmes környezetben várják ügyfeleiket a közösségi közlekedéssel kapcsolatos ügyek intézésére. A személyes, szóbeli tájékoztatáson kívül már angol, német, francia, spanyol, román, szlovák, kínai, orosz nyelven is elérhetők és nagyon népszerűek a turisztikai tájékoztató kiadványaik is.

Eddig megnyitott BKK Ügyfélközpontok: BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca?Rumbach Sebestyén utca sarkán; Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A és 2B terminál; Kelenföld vasútállomás M; Keleti pályaudvar M; Deák Ferenc tér M; Móricz Zsigmond körtér M; Ferenciek tere M és Kőbánya-Kispest M. Terveik szerint 2016-ig a város fontosabb tömegközlekedési csomópontjain 8-12 további ilyen létesítményt alakítanak ki ? mondta el Vitézy Dávid az átadáson. A vezérigazgató hozzátette, hogy az új típusú ügyfélközpontok megnyitása többek között a hatékonyabb értékesítést segítette elő, így ? a BKK elmúlt években meghozott egyéb intézkedéseivel együtt ? jelentősen növekedett a budapesti közösségi közlekedésből származó menetdíjbevétel.

A 2010-ben elért 49,5 milliárd forinthoz képest idén várhatóan 59,5 milliárd forint rekordbevételt könyvelhet el a BKK. Az idei adatok 5,4%-kal jobbak a tavalyi év azonos időszakáéhoz képest, vagyis 2,5 milliárd forinttal több jut közlekedésfejlesztésre Budapesten. Az új értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához, hiszen mindenben támogatják és kiszolgálják az e-jegyrendszer igényeit. Az új jegy- és bérletkiadó automatákból már több mint 220 megtalálható a fővárosban és agglomerációjában, de számuk hamarosan 300-ra nő. A jegy- és bérletvásárlás tehát a nyitvatartási időn túl sem okozhat gondot, hiszen automatáink a legtöbb helyen a nap 24 órájában rendelkezésre állnak.

Szóljon hozzá!