ZETApress

hírportál

Próbavásárlók reggelije

A Bare International multinacionális cég 25 éve, 1987-ben alakult az USA-ban, a Virginia állambeli Fairfax-ben. Az Egyesült Államokban a Mystery Shopping a ?80-as években kezdte külön iparággá kinőni magát, mely ma Európában még csak Nagy-Britanniában és Írországban közismert és elismert.

Közép- és Kelet-Európában, valamint az ázsiai országokban még csak gyermekcipőben jár. A Bare International helyi irodái Amerikában, Európában és Ázsiában is rendelkezésére állnak a nemzetközi partnerek számára, így biztosítva a teljes piaci lefedettséget ? tudtuk meg a mai sajtóreggelin, a Váci úti Caffee Shopban.

A vállalat 2011-ben, felmérő elemzések után választotta Budapestet második európai irodájának helyszínéül, ahonnan jelenleg 55 ország projektjeit irányítják, összesen 13 nyelven beszélő munkatársaink. A Bare International hazai csapata többnemzetiségű, tapasztalt munkatársakból áll. Feladatuk a Próbavásárlók irányítása illetve folyamatos képzése ? a mindenkori Megrendelői elvárásoknak megfelelően ?, mely kulcsa a rugalmas és ügyfélközpontú kiszolgálásnak.

A Bare International profilja a nemzetközi brand-ek szolgáltatás-minőségének javítására irányuló minőség-ellenőrzési tevékenység, valamint az ehhez kapcsolódó tanácsadás. A Mystery Shopping a minőségmérés vevőorientált, objektív módszere. A Mystery Shopping, vagy Próbavásárlás olyan megfigyeléses kutatási módszer, melynek segítségével a Megbízó objektív képet kap a frontvonalban dolgozók szakmai felkészültségéről, attitűdjéről, lojalitásáról, valamint alkalmas arra is, hogy rávilágítson, munkatársai mennyire tartják be a vállalat által meghatározott irányelveket, minőségi sztenderdeket.

A mai gazdasági környezetben a vállalatok számára kiemelten fontos, hogy ne csak az árakkal, de a megfelelő színvonalú szolgáltatással vonzzák és tartsák meg a visszatérő ügyfeleiket. Ezáltal kisebb egységnyi ráfordítással nagyobb és kiszámíthatóbb hasznot lehet generálni. Mystery Shopping tevékenységet olyan vállalatok és szolgáltatási szakemberek rendelnek meg, akik vizsgálni kívánják szolgáltatásaik minőségét, a dolgozók felkészültségét és vevőorientált hozzáállását.

A próbavásárlás alkalmazása lehetővé teszi az ügyfél-elégedettség elérését és fenntartását, a vásárlói igények felmérését, a vevőhűség növelését és a szolgáltatás színvonalának emelését. Az alkalmazottak teljesítményének ellenőrzését, a márka-image növelését, a konkurencia vizsgálatát és a korábbi teljesítmény-szintekkel való összehasonlítást. A raktárkészlet megfelelő szinten tartását, a forgalom növelését és az üzleti növekedés ösztönzését.

A Tesztvásárlás kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a Megrendelő objektív képet kapjon szolgáltatásainak színvonaláról függetlenül attól, hogy mely területen van jelen, legyen az akár vendéglátás, bankszektor, olajipar vagy FMCG. Próbavásárlónak lenni izgalmas feladat! Kitűnő memóriára, diszkrécióra némi színészi adottságra, valamint objektív ítélőképességre van szükség.

Úgy a Megrendelők, mint a Próbavásárlók munkájának könnyítése érdekében a jelenleg elérhető legfejlettebb online rendszereket és technológiákat használjuk az adatok rögzítésére és feldolgozására. Próbavásárlóink tapasztalataikat egy online kérdőívben rögzítik a látogatás utáni 24 órán belül, hogy a lehető legpontosabb képet tudják adni Megbízóink számára. A beérkezett jegyzőkönyveket erre szakosodott csapatunk elemzi, javítja, majd a projekt lezárásakor összefoglaló riportot készítenek munkatársaink Megbízóink számára ? hallottuk a mai sajtóreggelin.

Szóljon hozzá!