ZETApress

hírportál

Kürttel az Állatkertben

Online marketinggel a budapesti Állatkertért. A KÜRT Akadémia hallgatói segítik a Fővárosi Állat- és Növénykert online kommunikációját és saját alapítású civil ösztöndíjjal támogatják a non-profit szférát ? tudtuk meg Szeles Gábor PR főmunkatárstól.

A KÜRT Akadémia NET-WORKS képzésének végzősei ? akik egyben gyakorló marketing szakemberek ?, több olyan intézmény online kommunikációs stratégiáját is kidolgozzák vizsgamunkaként, amelyek saját forrásból nehezen teremtenék meg a profi online jelenlét feltételeit. Az Akadémia emellett a március 2-án induló NET-WORKS évfolyamba három civil ösztöndíjas helyet is meghirdetett, ezzel támogatva a nemes célokért küzdő intézményeket.

A negyvenfős oktató gárda által négy és fél hónapon át képzett NET-WORKS csapat célja, hogy vizsgadolgozataival ? több piaci és nonpofit intézmény mellett ? a Fővárosi Állat- és Növénykert kommunikációját is átalakítsa és felfrissítse. ? Nagyon nehéz egy 146 éves intézménynek megváltoztatni a generációk óta róla kialakult képet és bevezetni új szolgáltatásokat. Hiába van például tízezer négyzetméter fedett területünk, a családok nem jönnek esőben az Állatkertbe. Hamarosan megnyílik a Varázshegy is, amely szintén fedett helyszíne lesz az Állatkertnek. Azt várom az online kampánytól, hogy általa megváltoztassuk az eddigi szokásokat és közelebb vigyük az újdonságainkat az érdeklődőkhöz ? mondta Dr. Persányi Miklós, a Fővárosi Állat- és Növénykert főigazgatója az együttműködésről.

A NET-WORKS nem csupán egy képzés a sok közül: izgalmas szakmai közösség is, ahol találkozhatnak az online világ véleményvezérei, marketing szakemberei, fogyasztói és megrendelői. A március 2-án induló NET-WORKS képzés átfogó és gyakorlati ismereteket ad az online kommunikáció minden területén. A KÜRT Akadémia ezen képzése a közösségi média, a kereső optimalizálás és a mobil marketing népszerű témái mellett sok más, kitörési lehetőséggel is foglalkozik.

Fiatal még a szakma, ezért kevesen tudnak igazán tudatosan és sikeresen mozogni ebben a térben. Az elmúlt hónapok látványos bukásai után (pl. Nescafé, Sony) nyilvánvaló, hogy aki nem elég ügyes, itt sokat veszíthet. Szóval nincs más választás, művelni kell, és ráadásul jól kell művelni az online kommunikációt. Ehhez adunk tudást, kapcsolatokat és inspirációt a hallgatóinknak ? mondta Frankó Csuba Dea, a KÜRT Akadémia üzletfejlesztési vezetője.

A NET-WORKS képzés szervezői a civil szférának is távlatokat nyitnak az online kommunikációs térben. A március 2-án induló évfolyamból három képzési helyet civil ösztöndíj program keretében a hazai non-profit társadalom tagjai foglalhatnak el. A most záródó évfolyamon végzett a Civil Rádió, a Kék Pont Alapítvány munkatársa valamint a Critical Mass egyik alapítója is. Az ösztöndíjat pályázati úton lehet elnyerni, amelyhez a formanyomtatványt a weboldalukról lehet letölteni.

A NET-WORKS csapat Neti Hetes néven egyedi edutainment műsort is indított, amelynek résztvevői a képzés oktatói, online véleményvezérek és Litkai Gergely humorista, a Dumaszínház alapítója, a Comedy Central főszerkesztője. Az ingyenes eseményeken a stand-up komikus vezetésével beszélget a társaság az aktuális szakmai hírekről, szórakoztató, mégis tartalmas formában. Legközelebb február 16-án találkozhatnak velük az érdeklődők a KÜRT székházában.

A NET-WORKS végzős hallgatói között megtalálhatók az Abbott Laboratories, az Active Vision, a Béres Zrt, a General Electric, a Gfk Hungária, a Hajtás Pajtás, a HírTV, az Institute of International Education European Office, a Johnson & Johnson, a Kreatív, a Magyar Mediprint Zrt, a MARS, a MÁV, az mmb Média Zrt, a Móra Könyvkiadó Zrt, a Prohome, a UPC és a Zuno Bank munkatársai is. További információk a NET-WORKS képzésről idekattintva olvashatók.

Szóljon hozzá!