ZETApress

hírportál

Megint nyert a Sixt

Harmadszorra is Superbrands-díjas lett a Sixt. A cég Magyarországon 2008 és 2010 után harmadszorra is érdemesnek bizonyult a Superbrands-díjra, melyet a piac márkaerő, ismertség, megbecsültség és tradíció tekintetében élen járó márkáinak osztanak ki évről-évre.

A Magyarországon hét éve létező, egyfajta védjegyként is értelmezhető elismerést 17 tagú, elismert szakemberekből álló zsűri, a Superbrands Szakértői Bizottság ítéli oda. Értékét tovább emeli, hogy a díjra pályázni, vagy egyéb módon jelentkezni nem lehet, a legjobbak kiválasztása kiterjedt piackutatásokon, illetve a bizottság elbírálásán alapul. Alapvetése szerint a Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.

A Superbrands-díj ismételt elhódítása újabb bizonyítéka annak, hogy a Sixt autókölcsönző Magyarországon is olyan színvonalú szolgáltatást nyújt, mely magasan a vetélytársak felé emeli, s melyet ismernek, sőt elismernek a fogyasztók. Mindez azonban nem lehetséges, ha egy vállalat nem lélegzik együtt a piaccal, a Sixt azonban ezen a téren is ismételten bizonyít, olykor saját maga jelölve ki az utat a szakmának. A felelős és tudatos környezetvédelem jegyében, nemzetközi szinten, Európa több országában lehet már a Sixttől teljesen elektromos üzemű autót bérelni, melynek magyar piacra történő bevezetése is gőzerővel halad előre.

Nem lehet szó nélkül elmenni a Sixt példaértékű társadalmi szerepvállalása mellett sem, a magyarországi Sixt is aktívan szerepet vállal Regine Sixt gyermeksegítő alapítványának promótálásában, de a Budapesti Gazdasági Főiskola, vagy az AIESEC Szakmai Gyakorlatcsere Program támogatói közt is ott találjuk a nevét. A Sixt flottája ott van Ferihegyen, rendszeresen részt vesz a Lions Prizma Club segélyszállítmányainak eljuttatásában a rászorulóknak, de megemlíthetnénk az Afrika-Europe Challenge program támogatását is, mely a két kontinens kulturális és társadalmi szempontból való közelebb hozása.

A Superbrands-cím elnyerése komoly siker számunkra, hiszen független szakmai körből kaptunk ezzel megerősítést arra, hogy a Sixt Magyarország szolgáltatásai színvonalasak. Ez a minősítés fontos elismerés cégünknek, hiszen a díj olyan pozitív visszajelzés márkánkról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Hisszük, hogy a Superbrands minősítés, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt partnereinknek, amikor autós partnert választanak. Azon dolgozunk a jövőben is, hogy minél több elégedett ügyfelet szolgáljunk ki, és így tovább növeljük a Sixt ismertségét ? nyilatkozta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.

Szóljon hozzá!