Befektetés a jövőbe
Bekapcsolódott az új generáció a szelektív hulladékgyűjtésbe! De miért csak a fiataloknak érték a hulladék? ? tették fel a kérdést az ÖKO-Pannon minapi sajtótájékoztatóján, ahol Török Judit járt.
Köszönhetően az elmúlt évek környezetvédelmi szemléletformáló kampányainak, az elmúlt két év alatt 35%-ról 50%-ra nőtt a szelektív hulladékgyűjtésben aktívan résztvevő 18-29 éves, jellemzően közép vagy felsőfokú végzettségű fiatalok aránya ? derül ki az ÖKO-Pannon Nonprofit Kft. megbízásából, a TNS Hungary által készített 2010-es kutatásból, amely a Környezet és Energia Operatív Program keretében valósult meg. Megtérülni látszik tehát a jövőbe történt befektetés, de vajon mi szükséges ahhoz, hogy a lakosság még nem szelektáló 46%-át zöld szemléletűvé tegyük?
Az ÖKO-Pannon Nonprofit Kft. a Sas utcai Dió étteremben a magyar lakosság szelektív hulladékgyűjtési szokásait vizsgáló 2010. évi országos felmérés eredményeit mutatta be sajtótájékoztatóján. Néhány téma az elhangzottakból: Hogyan segíti a KEOP a fenntartható életmód és fogyasztás kialakítását? ? Pálfi Katalin osztályvezető, KVVM Fejlesztési Igazgatóság. Az ÖKO-Pannon 2010. évi országos szelektív hulladékgyűjtési felmérésének eredményei ? Viszkei György ügyvezető igazgató, ÖKO-Pannon Nonprofit Kft. Milyen eredményekkel zárult az ÖKO-Pannon legnagyobb szemléletformáló kampánya? ? Atkári Csaba tanácsadó, TNS Hungary Kft.