ZETApress

hírportál

25 a huszonötödiken

Huszonöt személyautóval ajándékozza meg vásárlóit a szülinapos PENNY! Nagyszabású ünnepi kampányt indított a kiskereskedelmi vállalat – tudtuk meg sajtósaiktól.

25 évvel ezelőtt Szentesen nyitotta meg első magyarországi üzletét a PENNY Market. A negyedszázados jubileum kapcsán indította el 25 ÉVE EGYÜTT elnevezésű kampányát hazánk egyik vezető kiskereskedelmi vállalata. Ennek részeként 25 napon keresztül értékes ajándékok várják a vásárlóikat: többek között 25 vadonatúj személygépkocsi is hamarosan gazdára talál!

Az elmúlt 25 évben a PENNY Market az ország egyik vezető kiskereskedelmi vállalatává nőtte ki magát: mára országszerte 226 üzlettel és három logisztikai központtal rendelkezik, amelyekben közel 4700 munkavállalót foglalkoztat. A mindig friss és kedvező árú termékekkel nem csupán a vásárlók, hanem gondoskodó és megbízható munkáltatóként több ezer kolléga szívébe is belopta magát a PENNY.

A 25 éves jubileum kapcsán az üzletlánc 25 ÉVE EGYÜTT elnevezéssel indította el nagyszabású, figyelemfelkeltő kreatívokkal megspékelt kampányát. A projektet egy nagy volumenű nyereményjáték kíséri, amelyben minden olyan vásárló részt vehet, aki augusztus 18-a és szeptember 12-e között valamelyik hazai PENNY üzletben vásárol, mivel naponta üzletenként 25 szerencsés visszanyeri vásárlása értékének 25%-át. Amennyiben a vásárló érvényes digitális vagy plasztik PENNY törzsvásárlói kártyáját felmutatja fizetéskor, további nyerési lehetősége is nyílik, hiszen hetente gazdára talál 25 darab, egyenként 25 ezer forintértékű PENNY Nyereménykártya is. Szeptember 16-án pedig arról is lehull a lepel, hogy kik vihetik haza az extra meglepetéseket: a 25 darab Citroën C3 típusú autó valamelyikét!

A PENNY-ről

A PENNY 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 226 üzletet, három logisztikai központot üzemeltet és közel 4700 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű saját-márkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolataira. Új beruházásaival, terjeszkedésével folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc kezdetek óta elkötelezett a vállalati társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránt, ezért folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok életminőségének javítása. A 25 ÉVE EGYÜTT Nyereményjáték további részletei idekattintva olvashatók.

Szóljon hozzá!