ZETApress

hírportál

Kávézzunk együtt!

Julius Meinl Say Hekko Kampány: Ajándékozz meg valakit egy kávéval! Pótoljuk be az elmúlt évben elszalasztott pillanatokat! – tudatta Magony Szilvia.

Pótoljuk be az elmúlt hónapokban elszalasztott pillanatokat, és ajándékozzuk meg barátunkat, ismerősünket egy kávéval, mindezzel nemcsak örömöt okozva, de segítve is az elmúlt időszakban nehéz helyzetbe kerülő vendéglátó-egységeket. Erre buzdít a Julius Meinl prémium kávémárka holnap induló kampánya, mely a készlet erejéig várja a vendégeket. A kuponok beváltási határideje 2021. július 31-e.

A Julius Meinl Hungary holnaptól új kampánnyal lepi meg kávészerető közönségét. Az elmúlt év lezárásai és korlátozásai nem csak a vendéglátó egységeket hozta nehéz helyzetbe, de az emberek közérzetét is nagyban nehezítette, hogy nem volt lehetőség arra, hogy családtagokkal, barátokkal és közeli ismerősökkel személyes kapcsolatot tartsunk fent. Egy friss kutatás szerint az európai városokban élő négyezer felnőtt felméréséből kiderül, hogy a megkérdezettek több mint kétharmada hiányolta azt az egyszerű hétköznapi élményt, amikor egy kávét elfogyasztunk egy baráttal vagy ismerőssel. A többségnek hiányoztak a személyes találkozások. 81%-uk állítja, hogy mindez korábban pozitív hatással volt közérzetükre.

Sok nehézséget hozott az emberek életében a lezárás, de a személyes találkozás, a beszélgetés, a valódi emberi interakció volt az, ami a leginkább hiányzott. Az emberi kapcsolatok megléte nagyon fontos szerepet játszik abban, hogy jó közérzetünk legyen. Az online beszélgetés nemcsak megakadályozza az érintést, hanem gátolja a beszélgetés spontaneitását és a finom testbeszéd-jelek megosztását is, amelyek a mindennapi beszélgetések során nagyon sok fontos információt hordoznak. A kávéházak hangulata pszichológiai szempontból is hat rank, gondoljunk csak az eszpresszógép hangjára, illatára, vagy a beszélgetések halk morajára. Az illatokat az agy ősi része, az úgynevezett limbikus rendszer dolgozza fel, amely szintén felelős a memóriáért. Ezért bizonyos emlékeket, illatokkal idézhetünk vissza. A kávé jellegzetes illata is ilyen, ami felidézi a lezárás előtti emberi kapcsolatokat – mondta el a kutatást kommentálva Geoffrey Beattie, a nemzetközileg elismert pszichológus professzor.

A Julius Meinl és a OnePoll bécsi kávépörkölő Londonban, Bécsben, Milánóban és Bukarestben 2021 áprilisában végzett tanulmánya szerint 2020 március és 2021 március között az európai városlakók átlagosan 13 milliárd személyes találkozót hagytak ki. Mindezzel természetesen az idegenekkel való első találkozások (üzleti megbeszélés, randevú, stb.) száma is csökkent.

A járvány megzavarta a hétköznapi spontán beszélgetések kialakulását, amelyekkel az emberek a mindennapi életük során találkoznak – ilyen például a beszélgetés a baristával, aki minden nap kávét készít, vagy egy véletlen találkozás egy baráttal az utcán, vagy akár egy beszélgetés egy melletted ülő idegennel buszon vagy vonaton. Ezek az úgynevezett átmeneti kapcsolatok létfontosságú szerepet játszanak életünkben, hiszen azt az érzést keltik, hogy nem vagyunk elszigeteltek és egy közösséghez tartozunk. Ezek a véletlen találkozások és röpke beszélgetések fokozzák és gazdagítják életünket, amik fontosak a jólétünk és a pszichés egészségünk szempontjából. Ezek a kicsi, egyszerű, szinte jelképes eszmecserék azok, amik javítják hangulatunkat és amelyek magába hordozzák annak lehetőségét, hogy valami mássá, nagyobbá vagy akár mélyebben fejlődjünk, gondoljunk itt pl. egy barátság kialakulására, vagy egy romantikus pillanatra. A lezárás megszüntetésével a mindennapi élet ezen átmeneti kapcsolatait újra fel kell éleszteni. Fontos, hogy az emberek bízzanak abban, hogy újra beszélgetést indíthatnak idegenekkel – hangsúlyozta Beattie professzor ezeknek az elmaradt pillanatoknak és alkalmaknak a fontosságát.

A kutatás szerint, minden ötödik megkérdezett azt mondta, hogy legszívesebben egy kávézóba szervez találkozót egy idegennel, így a Julius Meinl becslése szerint, a lezárásoknak köszönhetően, közel egymilliárd ilyen pillanat tűnt el az életünkből az elmúlt 12 hónapban. Nem véletlen az sem, hogy mára az emberek többsége sokkal inkább elegyedik beszélgetésbe akár egy idegennel is, mint azelőtt.

A Julius Meinl célja, hogy a júniusban megrendezendő Say Hello kampánnyal negyedmillió kihagyott kávé pillanatot pótoljon a világszerte. A kampány lényege: Osszuk meg a kávézás élményét, pillanatát mással is! Nem kell mást tennünk, mint rendelni egy kávét kedvenc Julius Meinl kávézónkban vagy éttermünkben, majd a mellé kapott ajándék kávékuponnal lepjünk meg valakit! A kampányban résztvevő helyszínek listája megtalálható az esemény Facebook-oldalán.

A Julius Meinl ezen kampányával egyben támogatni kívánja mindazon szállodákat, éttermeket és kávézókat, akik az elmúlt év lezárásainak köszönhetően nehéz helyzetbe kerültek. – A bécsi kávéházak majdnem két évszázadon keresztül idegenek és barátok számára biztosították folyamatosan azt a helyet, ahol bármikor találkozhatunk valakivel, ötletelhetünk, inspirálódhatunk, vagy csak szimplán jól érezhetjük magunkat. Minden új társadalmi kapcsolat a köszönéssel kezdődik, éppen ezért Say Hello kampányunk célja, hogy ösztönözzük az embereket arra, hogy személyes találkozásaikat újra felelevenítsék és erre másokat is buzdítsanak. Azzal, hogy ügyfelünknek, barátunknak is ajándékozhatunk egy kávézási lehetőséget, egy pozitív élményt biztosítunk és magukat a vendéglátó-egységeket is segítjük. Bízunk abban, hogy sokan élnek majd a lehetőséggel, és újra hétköznapi életünk része lehet a személyes találkozás és a közös kávézás pillanata – mondta el Christina Meinl, a Julius Meinl ügyvezető igazgatója. A Julius Meinl Say Hello kampány holnap indul és a készlet erejéig tart. A kuponok beváltási határideje 2021. július 31-e. További információkért és a beváltásért látogasson el a weboldalra!

További infók a Julius Meinlről

A Julius Meinl nagy múltra visszatekintő, nemzetközileg elismert családi vállalkozás, mely közel 160 éve büszkén népszerűsíti az egész világon különlegesnek számító bécsi kávéházi kultúrát. A Julius Meinl nemzetközi sikere a hagyományőrző értékekre vezethető vissza: az öt generáción át tökéletesített kávétudomány, a mindig megbízhatóan prémium minőségű termékek és az ügyfélközpontú gondolkodásmód olyan értékek, melyeket manapság nem minden vállalat esetében vehetünk készpénznek. Julius Meinl kiemelten fontosnak tartja a bécsi kávéházi kultúra nemzetközi népszerűsítését, mellyel a világ minden pontján kreativitásra inspirálja az embereket csakúgy, ahogyan az elmúlt időkben kávéházakban összegyűlt, bécsi irodalmárok is tették. A Julius Meinl kiváló minőségű kávéit világszerte több mint hetven országban választhatják a fogyasztók. A vállalat negyvennél is több országban a három legkedveltebb prémium kávémárka között szerepel. A Julius Meinl Ausztriában, Közép- és Kelet-Európában, Oroszországban, valamint Dubajban is piacvezető kávévállalat.

A vállalkozás története 1862-ig nyúlik vissza
A Julius Meinl világszerte több mint ezer alkalmazottat foglalkoztat
A termékek világszerte hetvennél is több országban érhetők el, ezek közül több mint negyven ország esetében a három legkeresettebb prémium kávémárka között tartják számon
A Julius Meinl Ausztriában, Olaszországban, valamint Közép- és Kelet-Európában is a hotelek és az éttermek legkedveltebb választása
Világszerte ötvenezernél is több partnerrel büszkélkedhet
A termékek gyártása Bécsben (Ausztria) és Vicenzában (Olaszország) zajlik
2019-es árbevétel: 186 millió euró

Szóljon hozzá!