ZETApress

hírportál

Tooth díjazta Tótot

Kilencszeres MagyarBrands-díjaslett  a COOP: ismét a legkiválóbb hazai márkákat elismerő MagyarBrands-díjjal ismerték el COOP-ot. A két héttel korábbi Energiatudatos Vállalat-díjukról idekattintva olvashatunk.

Az üzletlánc Magyarország egyik legmeghatározóbb hazai tulajdonú kereskedelmi szereplője, amely folyamatos, innovatív teljesítményével immáron zsinórban 9. alakalommal kapta meg ezt a rangos, független szakmai zsűri által odaítélt díjat.

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága ezúttal is azon sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek határainkon is túllépve méltóképpen képviselhetik a hazai vállalkozásokat, számszerűsíthető kritériumok és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján. Az értékelési rendszeren elinduló több mint 3000 márka nagyságrendileg 10-15%-a kerül díjazásra. Az olyan szempontok, mint például a tradíció, a tulajdonosi összetétel, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség alapján létrejövő legkiemelkedőbb hazai fogyasztói márkák körébe immár kilencedik alkalommal választották be az üzletláncot. A jelenleg is tartó pandémiás helyzet következtében elmaradt a tavalyi és az idei hivatalos díjátadó, a kitüntető címet idén a Co-op Hungary Zrt. irodájában szűk körben dr. Totth Gedeon, a MagyarBrands Program Szakértői Bizottságának tagja adta át Tóth Gézának, a Co-op Hungary vezérigazgatójának.

Alapvetésnek számít, hogy márka nélkül ma már hosszú távon nem lehet sikeres egy cég – mondta dr. Totth Gedeon. A MagyarBrands Program Szakértői Bizottságának tagja szerint három dolog vált nagyon fontossá a márkák megítélésénél, ezek az ismertség, a bizalom és a hitelesség. – E három tényező a COOP esetében is megfigyelhető. Azzal, hogy az üzletlánc sorozatban kilencedszer került be a legjobb hazai fogyasztói márkák közé, a COOP a fogyasztók szemében az állandósság, megbízhatóság érzetét kelti – tette hozzá. – A válságok során felértékelődnek a hazai brandek. Ez történt 2009-ben, illetve ez látható most is. A COOP esetében is tetten érhető a hazai márkák népszerűségének növekedése – emelte ki a koronavírus-járvány okozta helyzettel kapcsolatban.

Tóth Géza, a Co-op Hungary vezérigazgatója elmondta: megtisztelő, hogy a COOP újra tagja annak a vállalati körnek, amely kiérdemelte a MagyarBrands rangos díját, amely véleménye szerint olyan védjegy, amely azáltal, hogy emeli az üzletlánc márkaértékét, képes arra, hogy pozitívan befolyásolja a vásárlói döntéseket. – Az elmúlt években az üzletek minőségi színvonalának javításával, a szolgáltatási kör javításával sokat tettünk annak érdekében, hogy minél magasabb elismertsége legyen a márkánknak, és a fogyasztók igényeit minél magasabb színvonalon ki tudjuk elégíteni. Természetesen mindig van tennivaló, hiszen sok kistelepülésen nagy kihívás eredményességet biztosítani. A kormányzat által a Magyar Falu program keretében elindított kistelepülési üzletfejlesztési program abban áttörést hozhat, hogy ezeken a területeken emelkedjen a szolgáltatási színvonal – hangsúlyozta Tóth Géza.

Napi másfél millió vásárlóval a hazai élelmiszer-kereskedelmi piac meghatározó tagjaként, magyar tulajdonú élelmiszer-kereskedelmi cégcsoportként a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy minél nagyobb népszerűséget teremtsünk a Magyarországon gyártott élelmiszeripari márkáknak, és minél több lehetőséget a termékek értékesítésére – tette hozzá a Co-op Hungary vezérigazgatója.

Szóljon hozzá!