ZETApress

hírportál

Ügyintézés személyesen

Fokozatosan nyitja újra ügyfél-szolgálati irodáit az E.ON. Július 6-án hétfőtől a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfél-szolgálati irodái – tudatta Szabó Petra.

A vállalat ugyanakkor továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe, hiszen az elmúlt időszak pozitív tapasztalatai alapján az online, telefonos és videós ügyfél-szolgálaton minden ügyüket teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan el tudják intézni. A személyes ügyfél-szolgálatok online időpont-foglalással lesznek látogathatók.

Az E.ON személyes ügyfél-szolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte. Először július 6-ától a vállalat központi ügyfél-szolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, csütörtök és pénteki napokon 10-től 14 óráig, szerdán pedig 14 és 18 óra között. Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, mától az online felületen tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Erről SMS-ben és email-ben is megerősítő értesítést kapnak.

Az előzetes időpont-foglalással rendelkező ügyfelek egy lefoglalt időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a megkezdett ügyfél-megkeresésre a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfél-szolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Az E.ON emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés, amely az E.ON digitális platformjain, azaz a videós ügyfél-szolgálaton, telefonon, email-ben és online is elérhető.

Az E.ON Online Ügyfél-szolgálat ügyintézés-oldalán egyszeri regisztrációt követően az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők: mérőállás diktálás, számla- és egyenlegmegtekintés, számlabefizetés, e-számlára váltás, értesítés tervezett üzemszünetekről.

Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy az alábbi ügyek intézésére, ha megtehetik, továbbra is a cég digitális csatornáit válasszák: mérőállás rögzítése, előrefizetős mérő feltöltése, számlamásolat és csekk kérése.

Az előrefizetős mérők feltöltésére nemcsak a digitális csatornákon, hanem az országban számos helyen, például újságárusoknál, élelmiszerboltokban is van lehetősége az ügyfeleknek, a pontos helyszínek településre bontva idekattintva megtalálhatók.

Az E.ON személyes ügyfél-szolgálati irodáinak újranyitásáról minden információ megtalálható az információs weboldalon. Az ügyfél-szolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az E.ON számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.

Szóljon hozzá!