ZETApress

hírportál

A Vivre támogatása

A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket. Románia és Kelet-Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs áruháza arra ösztönzi az offline üzlettel rendelkező kiskereskedőket, hogy forgalmazzák termékeiket a weboldalán – tudatta Petrányi-Széll Rita, PS:PRovocative.

A jelenlegi társadalmi és gazdasági helyzetben az offline kereskedelem nehezen éri el célközönségét. A hagyományos kereskedelem és a vásárlók támogatásának érdekében, akik biztonságosan szeretnék élvezni az általuk választott termékek előnyeit, a Vivre felajánlja weboldalait és mobilalkalmazásait a kiskereskedők számára, akiknek hozzáférést biztosít a havi több mint hatmillió látogatóval rendelkező felülethez.

A Vivre az emberekkel és az emberekért dolgozik, így a jelenlegi helyzetben kapocsként szeretnénk működni az offline kereskedők és a vásárlók között, akik otthonuk biztonságából kívánják elérni az általuk választott termékeket. Ezért megnyitjuk a Vivre.hu kapuit minden olyan lakberendezési kiskereskedő számára, aki hozzáférést kér a portálunkhoz. A közösség, amelynek részei vagyunk, igényli, hogy erőfeszítéseinket egy közös célra összpontosítsuk. A gazdasági folyamatok minél zökkenőmentesebb működése mindannyiunk érdeke, és az online világ kapcsolódási pontot kínál, és ezzel támogatást nyújt ehhez – mondta Monica Cadogan, a Vivre vezérigazgatója és társalapítója.

Április 3-án péntektől az összes magyar kiskereskedő számára, aki csatlakozni kíván a kezdeményezéshez, elérhetővé válik a weboldaluk. Kérdés esetén a together@vivre.eu emailcímen vagy a +36-180-88-439 telefonszámon is egyeztethetnek a Vivre ügyfél-szolgálatával.

A Vivre-ről

A Vivre Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs webáruháza, amelynek tematikus kínálata 9 országban, Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Görögországban, Horvátországban, Lengyelországban, Magyarországon, Szlovákiában és Szlovéniában érhető el. A 2012 áprilisában alakult vállalat mostanra több mint 750 ezer vásárlóval és négymillió feletti sikeres megrendeléssel büszkélkedhet. A vállalkozás nem egy szokványos kereskedő, inkább egy lakberendezési és dekorációs tanácsadó, mely szeretni való lakberendezési termékek mára több mint százezer darabot számláló választékát kínálja. A Vivre alakulása óta tartja magát ígéretéhez, mely szerint vásárlóinak olyan online felületet biztosít, ahol az egyéniségüknek és életstílusuknak megfelelő bútorokat és kiegészítőket találhatnak. A márka mottója, a Home, lovely home kifejezés annyit tesz, mint Otthon, édes otthon, amely arra kívánja ösztönözni vásárlóit, hogy olyan tárgyakkal vegyék körül magukat, amelyekhez szívesen hazatérnek. A termékkínálatról bővebb információt idekattintva talál.

Szóljon hozzá!