ZETApress

hírportál

Mercure-újdonság

Helyi élményekre építő program a Mercure hoteleknél. Budapestre érkezett a Mercure hotelmárka új kezdeményezése, a Local Days by Mercure. A hotellánc Fedezd fel a helyit! (Discover Local) programja nagy hangsúlyt helyez adott városhoz kötődő kultúra és gasztronómia bemutatására, ezzel mélyítve el az utazók városélményét.

Ennek keretében a Mercure Budapest City Center lengyel influencereket látott vendégül, hogy a fővárosról a helyi jellegzetességeken keresztül szerezzenek benyomást. A program célja az adott hely szellemének és karakterének megragadása, többek között olyan elemek révén, mint a gasztronómiai tradíciók, a városra jellemző kultúra és a helyi kézműipar felfedezése.

Az eseménysorozatban ezúttal a magyar főváros adventi hangulatából kaptak ízelítőt a Mercure meghívásából Budapestre érkezett bloggerek és influencerek, többek között a lengyel Travelover, The Traveling Onion és a 101countriesbefore50 – tudatta Jankó Bálint. A Mecure az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportjának része, amely egyedi és tartalmas élményeket ajánl csaknem 4800 szállodájában a világ 100 országában.

Karácsonyi hangulat Budapesten

Az adventi forgatag kitűnő alkalom a magyar főváros felfedezésére és atmoszférájának megismerésére. A Mercure vendégei a közel 90 éves Szamos cukrászda workshopján szaloncukrot készítettek, a Szent István Bazilika előtti karácsonyi vásárban pedig jellegzetes magyar szezonális csemegékkel és kézműves termékekkel ismerkedtek meg. A vendégség helyszínén, a Mercure Budapest City Center hotelben a kizárólag helyi alapanyagokból készült vacsora és borkóstoló adott ízelítőt a régió kultúrájából.

Szálloda Magyarország és a főváros szívében

A teljesen felújított, 239 szobás Mercure Budapest City Center hotel a belváros szívében, a Váci utcában található. A 9 emeletes épületből festői panoráma nyílik a Dunára és Budapestre. Központi elhelyezkedése miatt kitűnő választás azoknak, akik a város kínálta számtalan program miatt érkeznek, illetve konferenciák helyszínének is. A szálloda Winestone étterme magyaros ízek által inspirált menüvel, helyi borokkal és nemzetközi italválasztékkal várja a vendégeket.

A Mercure az egyetlen középkategóriás hotelmárka, amely a nemzetközi márka erejét ötvözi a minőség iránti erős elkötelezettséggel és a helyi kötődésű hotelek tapasztalatával. A szenvedélyes szakemberek által üzemeltetett Mercure szállodák a világ minden tájáról várják az üzleti célú és magánutazókat. A Mercure több mint 810 szállodával rendelkezik 64 országban, ideális helyen – a városközpontban, a tengeren vagy a hegyekben.

Szóljon hozzá!