ZETApress

hírportál

Dachser az ügyfelekért

Dachser 1A digitális világban is az ügyfeleket segíti a Dachser. A logisztikai szektor számára nélkülözhetetlen a digitális megoldások beépítése a szolgáltatási spektrumba, amennyiben haladni szeretnének az Ipar 4.0 által diktált trendekkel ? tudatta Jászay Dorottya PR menedzser, Stern Communications.

A logisztikai szolgáltatások kapcsán az ügyfelek a gyors és egyszerű rendelésleadás mellett azt is szeretnék monitorozni, merre jár épp a feladott szállítmány, és tudni akarják, kérdés esetén kihez fordulhatnak. Az automatizáció és a digitális előretörés tehát minden folyamatot, így az ügyfélkapcsolati rendszert is nagyban meghatározza. Nincs ezzel másként a vezető német logisztikai vállalat, a Magyarországon is az élmezőnybe tartozó Dachser sem.

A digitális logisztikai folyamatok végrehajtása és optimalizációja terén eszközölt számos fejlesztésnek köszönhetően a Dachsert a logisztikai szektor vezetőjeként és úttörőjeként tartják számon. A Dachser folyamatosan figyeli és értékeli a legfontosabb trendeket és technológiákat, hogy a leginnovatívabb fejlesztéseket vezethesse be, melyekkel ügyfelei kényelmét szolgálhatja.

A digitalizáció hosszú ideje a vállalat napi szintű működésének része, az első EDI (Electronic Data Interchange, azaz elektronikus adatcsere) szolgáltatásokat az ügyfelek már 1985 óta használhatják, eLogistics online felületük pedig 2002 óta elérhető. A Dachser eLogistics platform különböző szolgáltatásokat foglal magába egy felületen a nagyobb ügyfélkényelem és az egyszerűbb használat érdekében. Az ügyfelek számos logisztikai funkciót vehetnek igénybe online: valós időben figyelhetik rendeléseiket, ellenőrizhetik a költségeket, a számlázást vagy épp a raktárkészleteket, netán a szállítás módját. A rendszer jelenleg hetvenezer felhasználóval jelentkezik világszerte.

Dachser 2? A Dachser 2013-ban indította az eLogistics blogot, hogy egy újabb platformot teremtsen, melyen keresztül kommunikálhatnak az ügyfelekkel ? mondta el Weisz István, a magyarországi Liegl&Dachser IT szolgáltatásokért felelős értékesítési menedzsere. ? A Dachser blog direkt kommunikációs csatorna, a közösségi-médiafelületekhez hasonló elven működik ? folytatja Weisz. ? Lehetőség van visszajelzés adására, kommentelésre, értékelésre, posztok írására, sőt a felhasználók egymásnak is adnak tippeket, ötleteket ? mondja Weisz. A blog fókuszában a napi logisztikai ügyek és az eLogistics applikációk állnak.

A Dachser

A világ minden táján, összesen 399 helyszínen tevékenykedő mintegy harmincezer-hatszáz alkalmazottnak köszönhetően a Dahhser 2018-ban megközelítőleg 5,6 milliárd eurós konszolidált nettó árbevételt termelt. Ugyanebben az évben a logisztikai szolgáltató összesen 83,7 millió küldeményt szállított 41,3 millió tonna össztömegben. A Dachser 44 országban képviselteti magát világszerte.

Dachser Magyarország

A Liegl & Dachser Szállítmányozási és Logisztikai Kft. 1999 óta van jelen a magyar piacon, a szállítmányozási és logisztikai piac meghatározó szereplője. Pilisvörösvári székhelyén az ország egyik legmodernebb logisztikai bázisát üzemelteti. Belföldi hálózatát nyolc vidéki telephely alkotja, összesen több mint 300 munkatársat foglalkoztat. A kiemelkedő színvonalú szállítmányozási és logisztikai produkció magas színvonalú adminisztratív háttér-szolgáltatásra támaszkodik. Az elmúlt évek eredményei alapján a vállalat töretlen és dinamikusan fejlődő szereplője a szolgáltatási szférának. 2018-ben 3,5%-os forgalom növekedést ért el, ez 81,4 millió euró árbevételt jelent.

Szóljon hozzá!